حالت تاریک
مدیر مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه خبر داد:

ارائه خدمات ناباروری به یک‌هزار و ۵۰۰زوج کرمانشاهی

ارائه خدمات ناباروری به یک‌هزار و ۵۰۰زوج کرمانشاهی

مدیر مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از ارائه خدمات ناباروری به یک‌هزار و ۵۰۰زوج کرمانشاهی طی سال گذشته خبر داد.

نازنین کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه آماده ارائه خدمت تخصصی لازم به زوجین است.

مدیر مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: طی سال گذشته ۴ هزار و ۱۲۰ خدمت در قالب ۲۲ عنوان خدمت تخصصی به یک هزار و ۵۰۰ زوج نابارور ارائه شد که توانستیم زمینه درمان آنها را فراهم کنیم.

کریمی تصریح کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه محدودیت سنی برای پذیرش زوجین ندارد و اگر پزشکان متخصص درصد کمی را برای تولد فرزند قائل باشند اقدامات درمانی لازم برای آنها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر زوجین مراجعه‌کننده به مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در رده سنی ۲۰ تا ۴۸ سال قرار دارند که مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

مدیر مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه افزود: همچنین این مرکز از طریق انعقاد قرارداد با بیمه‌های پایه و صدور معرفی‌نامه از مرکز جهاد دانشگاهی کرمانشاه زمینه بهره‌مندی زوجین از یارانه ۳ میلیون تومانی را برای تامین درمان بسیجیان در تمام اقشار فراهم کرده است.

کریمی خاطرنشان کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با همکاری معاونت‌های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع تازه‌های درمان ناباروری کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه کرمانشاه بیان کرد: این مرکز در تلاش است تا با برنامه‌ریزی و انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز رویان و ابن سینا کلینیک آندومتریوزیس و دردهای لگنی را در غرب کشور راه‌اندازی کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از