حالت تاریک
شهردار هرسین مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی در رفع مشکلات

استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی در رفع مشکلات

شهردار هرسین خواستار استفاده از نظرات و ظرفیت نخبگان ورزشی برای بررسی چالش‌ها و ارائه راهکار به منظور ساماندهی و رفع مشکلات این شهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی قبادی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان هرسین، خواستار استفاده از نظرات و ظرفیت نخبگان ورزشی برای بررسی چالش‌ها و ارائه راهکار به منظور ساماندهی و رفع مشکلات این شهر شد.

شهردار هرسین گفت: مشکلات شهرها همواره از دیدگاه‌های مختلفی قابل بررسی است و نخبگان می‌توانند با نگاهی سازنده برطرف‌کننده مشکلات باشند و جامعه ورزش شهرستان هرسین به عنوان یک جامعه نخبگانی می‌تواند ضمن هم افزایی در ساماندهی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان همیار شهرداری باشد.

وی در ادامه توسعه حوزه ورزشی شهر و حمایت از قهرمانان ورزشی را از دغدغه‌های خود دانست و خاطرنشان کرد: در گام اول و با معرفی اداره ورزش و جوانان طی مراسمی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در رتبه‌های استانی و ملی تجلیل خواهد کرد.

تهیه و نصب بنر رایگان برای قهرمانان ورزشی، توسعه زمین ورزشی چند منظوره پارک شهر، کمک مالی و تأمین ایاب و ذهاب تیم‌های ورزشی، حمایت از ساخت‌وسازهای بخش خصوصی در احداث اماکن ورزشی و حمایت مالی از استعدادهای برتر ورزشی از جمله مصوبات و موارد مطرح شده توسط شهردار هرسین بود.

در ادامه این نشست صمیمی که اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان هرسین نیز حضور داشتند رؤسای هئیت‌های ورزشی به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار تجهیز هرچه بیشتر سالن‌های ورزشی محل فعالیت خود شدند و بر حمایت از قهرمانان ورزشی و ایجاد فضایی توام با شور و نشاط در بین مردم و به‌ویژه برای جوانان تأکید کردند.

تجهیز سالن‌های ورزشی، اشتغال قهرمانان ملی، اختصاص کمک‌های مالی، تقدیر و حمایت تبلیغاتی و مالی از قهرمانان ورزشی از جمله موارد مطرح شده توسط نخبگان و صاحب‌نظران ورزشی هرسین بود.

انتهای خبر/

استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی در رفع مشکلات

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از