حالت تاریک
رئیس پلیس‌ راه کرمانشاه خبر داد:

استقرار ۷۰ تیم پلیس راه کرمانشاه در جاده‌ها

استقرار ۷۰ تیم پلیس راه کرمانشاه در جاده‌ها

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه از استقرار ۷۰ تیم پلیس راه در جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از روز گذشته بارش باران درپی فعالیت سامانه آغاز شد که از بامداد امروز این بارش‌ها شدت پیدا کرد که موجب لغزندگی سطح جاده‌های استان کرمانشاه شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده‌های استان شده که ضرورت دارد رانندگان با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و پرهیز از شتاب و عجله در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

زارع خاطرنشان کرد: همچنین بارش باران موجب کاهش دید در جاده‌ها می‌شود که ضرورت دارد رانندگان احتیاط بیشتری را داشته باشند و همچنین قبل از سفر مردم می‌توانند از وضعیت راه‌ها از طریق ارتباط با مرکز مدیریت راه‌ها با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین شرایط جاده‌ها آگاهی کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند به رانندگان توصیه کرد: رانندگان قبل از سفر تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و از سوخت کافی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: در صورتی که رانندگان قصد توقف در جاده را داشتند توصیه می‌کنیم حتما وسیله نقلیه خود را در شانه خاکی قرار دارند و از توقف در کنار جاده خودداری کنند.

زارع اضافه کرد: تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌های استان کرمانشاه به‌ویژه گردنه‌ها و محورهای کوهستانی حضور دارند و ۷۰ تیم پلیس به همراه ۵۶ دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها مستقر هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از