حالت تاریک

اشتغالزایی بانوی جوانرودی‌ برای ۱۰۰۰نفر

اشتغالزایی بانوی جوانرودی‌ برای ۱۰۰۰نفر

بانوی کارآفرین جوانرودی توانست با مهارت‌آموزی و ارائه آموزش در زمینه‌های مختلف زمینه اشتغال یک هزار نفر از زنان را در این شهرستان فراهم کند.

طلیعه نادری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار نفر آموزش در رشته‌های مختلف خیاطی ،کردی دوزی، فارسی دوزی، آموزش گیوه‌بافی و صنایع دستی، فرش‌بافی، تابلوفرش، چرم‌دوزی، کلاس‌های آشپزی و شیرینی‌پزی، هنرهای دستی، ربان‌دوزی، آموزش کامپیوتر، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، زبان انگلیسی به هنرجویان ارائه شده است.

وی به گوشه‌ای از فعالیت‌های خود اشاره کرد‌ و گفت: از سال ۱۳۸۰فعالیت خود را در کمیسیون بانوان فرمانداری شروع و درحال حاضر مدیرعامل این کمیسیون  هستم.

نادری خاطرنشان کرد: کمیسیون بانوان مکانی امن برای مهارت‌آموزی بانون در زمینه‌های مختلف فراهم آورده است.

  این بانوی کارآفرین خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از  زنان خانه‌دار که درکارگاه‌های  مهارتی ما آموزش دیده‌اند موفق به ایجاد اشتغال و اداره زندگی خود شدند به‌طوری که تاکنون برای یک هزار نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی به نقش مهارت‌آموزی در زندگی اشاره و یادآور شد: برای اینکه یک فرد توانمند شود و بتواند در جامعه مسئولیت قبول کند باید مهارت‌های مورد نیاز شغل خود را فرا بگیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از