چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-30 17:35 - شماره خبر : 9125 0
رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد:

افزایش حجم تردد در جاده‌های استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش تردد همزمان با موج بازگشت زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز خسروی و همچنین مسیرهای منتهی از مرز مهران طی روزهای آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در همین راستا ۱۱۰ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در قالب طرح پوشش ترافیکی اربعین که از ۱۶ مردادماه آغاز شده و تا پایان این رویداد بزرگ ادامه دارد در جاده‌های استان حضور دارند.

زارع تصریح کرد: استان کرمانشاه با توجه به میزبانی زائران اربعین حسینی در مرز خسروی شاهد حضور و تردد سایر زائران از مرز مهران در محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محورهای اسلام‌آبادغرب، کرمانشاه، کنگاور است که پیش‌بینی می‌شود بیشترین تردد را در این مسیرها داشته باشیم.

وی با اشاره به وقوع ترافیک در محور کرمانشاه به بیستون، افزود: طی روزهای پایانی هفته گذشته شاهد تردد و ترافیک پرحجم در این محور بودیم که با مشخص‌شدن مسیر جایگزین و حضور مأموران پلیس راه این مشکل ترافیکی برطرف شد و هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکل ترافیکی گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: از رانندگان و زائران اربعین حسینی تقاضا داریم از عجله و شتاب در مسیر بازگشت به شهرهای خود پرهیز کنند و حتما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته باشند.

زارع تأکید کرد: خستگی، خواب‌آلودگی، سبقت و سرعت‌ غیرمجاز مهم‌ترین دلایل وقوع تصادفات رانندگی است که در هنگام بازگشت زائران اربعین می‌توانند زمینه‌ساز بروز حوادث شود و تقاضا داریم رانندگان استراحت کافی را داشته باشند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4X7Q8
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار