حالت تاریک
دوشنبه, 06 اسفند 1403
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه اطلاع رسانی مرصاد هستید؟
افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌های نوروزی هتل‌های کرمانشاه
نائب‌رئیس جامعه هتلداران استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌های نوروزی هتل‌های کرمانشاه

نائب‌رئیس جامعه هتلداران استان کرمانشاه از افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌های نوروزی هتل‌ها خبر داد و گفت: برای نوروز سال آینده، تخفیف یا تعرفه ویژه‌ای برای هتل‌ها در نظر گرفته نشده است.

سیروس گل‌عنبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از افزایش ۲۵ درصدی نرخ هتل‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و اظهار داشت: برای نوروز سال آینده، تخفیف یا تعرفه ویژه‌ای برای هتل‌ها در نظر گرفته نشده است. 

نائب‌رئیس جامعه هتلداران افزود: سیاست‌گذاری‌های کلی در زمینه نرخ‌گذاری و ارائه خدمات اقامتی، از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره‌کل‌های استانی انجام می‌شود و جامعه هتلداران نیز مطابق این سیاست‌ها عمل می‌کند. 

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران، برخورد مناسب با مهمانان و ایجاد آرامش برای مسافران را از اولویت‌های اصلی جامعه هتلداران کرمانشاه دانست. 

گل‌عنبر از حضور جامعه هتلداران استان کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری تهران به‌عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه، به‌ویژه در حوزه خوراک و آثار تاریخی، یاد و ابراز امیدواری کرد که این اقدام به جذب هرچه بیشتر گردشگران کمک کند. 

نماینده نائب‌رئیس هتلداران استان کرمانشاه درباره نظارت‌های بهداشتی و ایمنی واحدهای اقامتی، عنوان کرد: تیم‌های بازرسی، متشکل از نمایندگان بهداشت و جامعه هتلداران، به‌صورت مستمر از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها بازدید کرده و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند، این نظارت‌ها به‌ویژه در ایام پُرتردد و مناسبت‌های خاص با دقت بیشتری انجام خواهد شد. 

وی تصریح کرد: نرخ‌نامه مصوب باید در محل ورود هتل‌ها و مسافرخانه‌ها به‌صورت واضح و شفاف در معرض دید مسافران قرار گیرد، مسافران نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا دریافت هزینه‌های مازاد، موضوع را از طریق شماره‌های اعلام‌شده گزارش دهند تا اقدامات لازم انجام شود. 

گل‌عنبر در ادامه بر لزوم بهبود زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه تأکید کرد و از مسئولان خواست با ارائه تسهیلات و حمایت‌های مالی، شرایط را برای جذب بیشتر گردشگران فراهم کنند. 

به گفته نائب‌رئیس جامعه هتلداران استان کرمانشاه ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت مسافران از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان هتل‌ها از برنامه‌های اصلی جامعه هتلداران کرمانشاه است. 

وی در پایان با اشاره به اهمیت تعامل میان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی برای رونق گردشگری و توسعه اقتصادی استان، خواستار افزایش همکاری‌ها به‌منظور رفع موانع و تسهیل فعالیت‌های گردشگری شد. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.