پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-19 15:37 - شماره خبر : 9723 0
فرمانده سپاه ناحیه سنقر مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی عامل تحقق استقلال اقتصادی

فرمانده سپاه ناحیه سنقر  گفتد: اقتصاد مقاومتی عامل تحقق استقلال اقتصادی است و تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به‌کار گرفته‌ایم

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ شهرام یاری صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه غرفه‌های دستاورد پایگاه‌های بسیج محلات سپاه ناحیه سنقر، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج پاره تن مردم است و در همه عرصه‌ها راهبرد و تاکتیک دارد و بسیج نیرویی کارآمد برای حضور در همه صحنه‌ها است. 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه عملکرد تعدادی از پایگاه‌های برتر سپاه ناحیه سنقر به نمایندگی از ۱۲۰ پایگاه شهرستان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: مأموریتی که امروز بسیج در راستای آن برنامه اجرا می‌کند همگانی بوده و ما هم در کنار همه ملت در عرصه‌های مختلف کمک‌کار خواهیم بود.
 

وی با بیان اینکه ثمره و هدف جشنواره اسوه تبادل خلاقیت‌ها است، تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه،  به نمایش گذاشتن دستاوردها و توانمندی‌های شاخص بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است.

یاری ابراز داشت: برای مقابله با دشمن و ایجاد تمدن نوین اسلامی باید در تراز جمهوری اسلامی و در قله قرار بگیریم برای این منظور نیز تلاش مستمر و حمایت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج ضروری است.

وی با بیان اینکه بسیج در محرومیت‌زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز است، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به‌کار گرفته‌ایم و در این زمینه بسیج پیشتاز بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر  خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی عامل تحقق استقلال اقتصادی است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز در این نمایشگاه شاهد گوشه‌ای از اقدامات و عملکرد رزمندگان شما، فرزندان‌تان و هم‌رزمان‌تان بودید و دیدید که نقش بسیج در این عرصه‌ها برآورد  نیاز مردم است. 

 انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Ng3lz
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار