حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

امروز کشور زیر پرچم ولایت جاودانه مانده است

امروز کشور زیر پرچم ولایت جاودانه مانده است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: امروز این کشور زیر پرچم ولایت جاودانه مانده و دشمن هم درصدد گرفتن پرچم ولایت از ماست.

 

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه همه مردم ایران بر سر خوان کرم امام رضا(ع) مهمان هستند، اظهار داشت: حضور امام رضا(ع) در ایران اسلامی سبب گسترش اسلام و مکتب تشیع و آشنایی بیشتر مردم با سیره اهل بیت(ع) شد.

 

وی افزود: حضور سادات و امام‌زادگان در ایران اسلامی مرهون امام رضا(ع) است چون همگی به‌واسطه ایشان در ایران حضور یافتند از سوی دیگر امام رضا(ع) ملجأ و پناه‌گاه عارفان و عاشقانی است که به‌دنبال مشکلات به سوی امام رضا(ع) می‌شتابند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: امروز سیره امام رضا(ع) برای ما حائز اهمیت است، در واقع در ایران اسلامی باید سیره ایشان در زندگی ما پیاده شود چه اینکه کمک به ایتام، نیازمندان و گرفتاران در این شرایط اقتصادی یکی از توصیه‌های امام رضا(ع) است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به دشمن‌شناسی امام رضا(ع)، گفت: ایشان هیچ‌گاه با دشمن کنار نیامد بلکه در مقابل آنها ایستاد،امروز هم مقاومت رمز پیروزی و ایستادگی رمز ماندگاری است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا اشاره به ضرورت الگوگیری از عبوديت فوق‌العاده امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: توسل و توکل از جمله درس‌هایی است که باید از ایشان گرفت.

 

وی عنوان کرد: امام رضا(ع) به سطوح پایین جامعه توجه داشت و با کارگران، فقرا و نیازمندان می‌نشست و غذا می‌خورد، امروز هم بر اساس سیره امام رضا(ع) باید این صف‌بندی غنی و فقیر از بین برود.

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رضا(ع) عنایت ویژه‌ای به قرآن کریم داشت، مرتب قرآن را تلاوت می‌کرد و قرآن محوری در سیره ایشان موج می‌زد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با اشاره به حدیث سلسله‌الذهب، اذعان کرد: امام رضا(ع) ولایت‌مداری را نشر داد و آن را محور حرکت خود قرار داد.

 

وی افزود: امروز این کشور زیر پرچم ولایت جاودانه مانده و درحال رسیدن به اوج قدرت موفقیت‌ها است و دشمن هم درصدد گرفتن پرچم ولایت از ماست که البته این موضوع نیازمند بصیرت و هوشمندی نسل جوان است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با اشاره به حضور امام رضا(ع) در محافل علمی، گفت: ایشان مناظرات عدیده‌ای داشت و پاسخ‌هایشان به مخالفان وقت و تبیین و روشن‌گری‌هایشان سبب انتشار بیش از پیش مکتب شیعه شد.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز ضرورت دارد عاشقان امام رضا(ع) در محافل علمی اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها سیره تشیع را تبیین کنند که قطعا اثرات بسیار خوبی خواهد داشت‌.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده، اذعان کرد: امروز با توجه به چالش‌های طلاق و مشکلات خانواده باید به سیره امام رضا(ع) برگردیم و به نسخه‌های ایشان برای تحکیم بنیان خانواده‌ عمل کنیم.

 

وی افزود: امیدواریم خداوند به واسطه امام رضا(ع) همواره بلایا را از کشور دور و توفیقات را نصیب مردم کند و ما نیز بتوانیم قدردان ایشان باشیم و زیر پرچم اهل بیت(ع) حرکت کنیم و پرچم اسلام را به صاحب اصلی خود برسانیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از