حالت تاریک
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی مطرح کرد:

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: برگزاری انتخابات پرشور و سالم در کشور مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: افراد نسبت به یكدیگر حقوقی دارند و در نتیجه نسبت به هم وظایفی دارند. این حقوق به صورت دو جانبه است نه یك‌طرفه، اگر افراد این حقوق را بشناسند و به آن عمل كنند باید متقابل باشد.

 

وی ضمن اشاره به ۱۵ رجب و سالروز شهادت حضرت زینب(س) و اجر و پاداش معتکفین افزود: اعتکاف برای ر‌هایی از وابستگی‌های مادی و دلبستگی دنیوی است، که انسان با پروردگار خود خلوت می‌کند تا کدورت را از چهره جان بزدایید.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام به کشور ایران و آغاز دهه فجر خاطر نشان کرد: سال ۱۳۵۷ حضرت امام خمینی پس از نزدیک به ۱۵ تبعید از وطن، در میان استقبال پرشور مردم قدم به خاک ایران اسلامی گذاشت که به عنوان نقطه‌ای عطف در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد.

 

وی ضمن اشاره به حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات و مجلس شورای اسلامی مهم است، برگزاری انتخابات پرشور و سالم در کشور مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

 

خطیب جمعه شهرستان سنقر ضمن اشاره بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: همه وظیفه داریم تلاش کنیم که انتخابات، پُرشور برگزار شود و انتخابات، نشان‌دهنده‌ی واقعىِ حضور مردم در صحنه‌ی سیاسی کشور است.

 

وی ضمن برشمردن خدمات ارزنده دولت انقلابی و خدمات حجت الاسلام رئیسی افزود: تقویت هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر دولت و مسئولین برای رفع مشکلات مردم جهت دلگرم شدن به انقلاب و حضور پرشور در انتخابات ضروری است.

 

امام جمعه شهرستان سنقر ضمن اشاره به مسئولیت مهم شورای نگهبان  به‌ عنوان نهاد صیانت از اسلامیت و شریعت در کنار جمهوری اسلامی عنوان کرد: شورای نگهبان در تأیید صلاحیت های خود دقت لازم را به خرج دهد که افراد شایسته برای عرصه انتخابات تایید شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از