حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب:

انتخابات یک منشور اصلی در مدیریت امور است

انتخابات یک منشور اصلی در مدیریت امور است

معاون سیاسی، امنیتی‌ و اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب گفت: انتخابات یک منشور اصلی برای ایفای نقش مردم در مدیریت امور است و مردم با انتخاب‌های خود آینده را رقم‌ می‌زنند.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات یکی از مؤلفه‌های اصلی مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس‌جمهوری اسلامی ایران است که با تکیه بر همین اصل، ما شاهد برگزاری انتخابات متعددی در سطح کشور بوده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب افزود:  انتخابات یک منشور اصلی برای ایفای نقش مردم در مدیریت امور است و مردم با انتخاب‌های خود آینده را رقم‌ می‌زنند.

وی تصریح کرد: هر چه این حضور باشکوه و باصلابت باشد یقیناً خدمتگزاران مردم در مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری احساس مسئولیت بیشتری خواهند کرد تا وظیفه خود را با تلاش و قدرت بیشتر به انجام برسانند.

تمری بیان داشت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور مردم امری اساسی، و ضروری است و تأکیدات مقام معظم رهبری برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، با بصیرت و پرشور بیانگر همین موضوع است.

وی بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب به شدت به دنبال این هستند با ایجاد ناامیدی و یأس مانع از حضور پای صندوق‌های رأی هستند، آن‌ها می‌دانند این حضور چقدر می‌تواند پایه‌های اقتدار جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کند و همین تلاش دشمنان برای‌عدم شرکت در انتخابات بیانگر این است جمهوری اسلامی برای رأی مردم اهمیت قائل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: خیال دشمنان نظا م‌مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه این انتخابات معیار دموکراسی نیست واهی است.

وی تأکید کرد: چهار موضوع سلامت، رقابت بین داوطلبان، مشارکت بالای مردم و امنیت بالای انتخابات، مدنظر رهبری است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در شهرستان سرپل‌ذهاب صورت گرفته است.

تمری گفت: دیدار با پیشکسوتان، نخبگان فرهنگ و رسانه، ایثارگران، اصناف، اقشار دانش‌آموزی و دانشجویی، دهیاران و شوراهای روستاها، استفاده از فرصت دهه‌فجر برای دعوت مردم پای صندوق‌های رأی، انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: در حوزه رقابت فضای شهرستان به گونه‌ای است که امکان رقابت را پیش‌بینی می‌کنیم در بستر سلامت شکل بگیرد، از شخصیت‌هایی که کمترین جهت‌گیری نسبت به نمایندگان داشته باشند، پای کار بیاوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: در حوزه امنیت نیز به همت شورای تأمین شهرستان تصمیمات خوبی گرفته؛ نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی با بالاترین سطح هوشیاری و آگاهی و رصد میدانی پای کار هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از