حالت تاریک
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل کرمانشاه خبرداد:

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی کرمانشاه در عید سعید فطر

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی کرمانشاه در عید سعید فطر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کرمانشاه از خدمات‌رسانی گسترده این سازمان به نمازگزاران در برگزاری نماز عید سعید فطر خبر داد.

رضا دوستی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک عیدسعیدفطر اظهار داشت: برای هر چه با شکوه برگزار شدن نماز عید فطر و استفاده نمازگزاران از ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه تعداد ۱۰۰ دستگاه در آماده‌باش کامل هستند.

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کرمانشاه افزود: اتوبوس بخش دولتی از ساعت ۶ صبح روز عید فطر از تمامی خطوط مختلف شهری به سمت محل برگزاری نماز در خدمت نمازگزاران این شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اکثر درصد ناوگان فوق الاشاره برای نمازگزاران عید فطر به‌صورت کرایه رایگان خواهد بود خاطرنشان کرد: در پایان مراسم نیز اتوبوس‌ها آماده انتقال شهروندان به تمامی مسیر‌ها و خطوط شهری خواهد بود.

دوستی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و در مدت برگزاری مراسم و تا بازگشت کامل نمازگزاران و شهروندان با افتخار در کنار شهروندان عزیز خواهد بود و این فعالیت تا ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: انتقال نمازگزاران در سطح شهر و دیگر مسیرهای منتهی به محل نماز و همچنین تمامی مساجد و حسینیه‌هایی که در مسیر خدمت‌رسانی قرار دارند، انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از