حالت تاریک
فرماندار پاوه:

انشعاب غیرمجاز پروژه «هانی‌کوان» تعیین تکلیف شود

انشعاب غیرمجاز پروژه «هانی‌کوان» تعیین تکلیف شود

فرماندار پاوه گفت: باید انشعاب غیرمجاز پروژه انتقال آب هانی‌کوان به پاوه تعیین تکلیف و شهرداری نیز تکلیف احکام صادره را روشن کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علیرضا حیدری عصر امروز دوشنبه در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز در شهرستان پاوه، اظهار داشت: علی‌رغم تأکید ما مبنی برعدم ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیر مجاز، اما متأسفانه گاهاً شاهد ارائه خدمات از سوی ادارات خدمات‌رسان به این ساخت و سازها هستیم.

فرماندار پاوه گفت: ما یک محدوده روستایی و یک محدوده شهری برای ساخت و سازها و یک محدوده خارج از محدوده روستایی و شهری داریم که قانون‌گذار برای این محدوده‌ها قانون و تکلیفی را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: براساس این قانون امورات مربوط به محدوده روستا را با دهیاری و محدوده شهر را با شهرداری و خارج از این دو محدوده با بخشدای‌ها تعیین کرده است و علاوه بر آن روستاهای که در محدوده قانونی حریم شهر هستند، نیز در محدوده قانونی شهر محسوب می‌شوند.

حیدری افزود: بخشداران حتما در زمینه امورات تأکید جدی بر اجرای قانون داشته باشند؛ به نوعی که با نظارت آن‌ها، امورات توسط دهیاران با دقت بیشتری انجام شود.

فرماندار پاوه اذعان داشت: برای جلوگیری از بخشی از مشکلات ساخت و سازها، می‌توان امورات اداری را با قالبی تعیین کرد که مجوز ساخت و سازها با تایید بخشداران صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: حریم راه‌ها و رودخانه‌ها به منظور صدور مجوز مشخص و کنترل شود و مانع از ایجاد مشکلات جدی توسط برخی از افراد که به قانون بی‌اعتنا هستند، شد.

حیدری ضمن تقدیر و تشکر از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، گفت: عملکرد برخی از دستگاه‌های خدمات رسان جای تقدیر و تشکر دارد که مسئولان آن ادارات شجاعانه در برابر بی‌قانونی می‌ایستند.

وی در پایان گفت: باید انشعاب غیر مجاز پروژه انتقال آب هانی‌کوان به پاوه نیز، تعیین تکلیف و شهرداری نیز تکلیف احکام صادره را روشن کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از