حالت تاریک
فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف:

دفاع مقدس اوج قله افتخارات ملت ما است

دفاع مقدس اوج قله افتخارات ملت ما است

فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف گفت: اوج قله افتخارات ملت ما دوران دفاع مقدس است که در آن شهدا در اوج قله ایستاده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، سردار محمدنظر عظیمی صبح امروز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی به هشت روستای سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: همه از شهرستان سرپل‌ذهاب خاطراتی دارند که بهترین آن مربوط به بیرون آمدن با عزت و سربلند از میدان جنگ تحمیلی بود.

 

فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف افزود: اولین روزهای جنگ تحمیلی و تجاوز ارتش بعث در شهرستان سرپل‌ذهاب آغاز شد و اولین صدای انفجار در منطقه کوره‌موش شنیده شد که البته شاهد افتخارآفرینی مردم در صحنه های دفاع مقدس و مقابله با استکبار بودیم.

 

سردار عظیمی گفت: مهمترین موضوع و اوج قله افتخارات ملت، دوران دفاع مقدس است که طی آن شهدا بر اوج قله ایستادند.

 

 وی عنوان کرد: یکی از افتخارات بزرگ نظام انجام کاری بزرگ در زلزله سرپل‌ذهاب بود که در جریان آن بیش از یک هزار و ۹۰۰ روستا از صفر تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند که همگی حتی در دورافتاده‌ترین روستاها بازسازی شدند.

 

 سردار عظیمی گفت: دشمنان ملت ما همه توان خود را در فضای مجازی گذاشتند تا این حادثه را به کام مردم تلخ‌تر کنند اما با بسیج مردم و همت و حمایت دولتمردان و برنامه‌ریزی خوب امروز شاهد تحقق این موضوع بسیار بزرگ هستیم.

 

وی عنوان کرد: در ادامه ماموریت محرومیت‌زدایی در قرارگاه امام حسن(ع) سپاه استان و مجموعه قرارگاه نجف در خدمت آب و فاضلاب استان هستند.

 

سردار عظیمی تصریح کرد: در شهرستان سرپل‌ذهاب معارض بدون دلیل وجود دارد به این معنا که هیچ مزاحمتی برای بخش کشاورزی ایجاد نمی‌شود.

 

وی افزود: در شرایط اقتصادی کشور در یکی از روستاها عملیات خط انتقال برای مخزن اجرا در دست اجرا بود اما به دلیل اینکه صاحبان زمین اجازه ندادند از زمین کشاورزی عبور کند، مجبور شدیم مسیری ۵۰۰ متری را اضافه کنیم در نتیجه بهره‌مندی مردم شهرستان از این فرصت کاهش یافت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از