حالت تاریک

مرز تیله‌کوه به زودی بازگشایی خواهد شد

مرز  تیله‌کوه به زودی بازگشایی خواهد شد

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌ها در مرز تیله‌کوه، گفت: مرز تیله کو به زودی بازگشایی خواهد شد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، با اعلام اینکه مقدمات بازگشایی بازارچه مرزی  تیله‌کوه در این شهرستان از سوی جمهوری اسلامی فراهم شده است، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های آن صورت گرفته است.

وی افزود: بعد از گذشت ۶سال از تعطیل شدن فعالیت کوله بری مرز  تیله‌کوه خوشبختانه با دستور ویژه استاندار کرمانشاه و پیگیری‌های مستمر آقای امیری مشاور استاندار در امور عراق در آینده فعالیت کولبری در این مرز آغاز خواهد شد که این خبر خوبی برای مردم شریف و وفادار سرپل‌ذهاب است.

فرماندار سرپل‌ذهاب  تصریح کرد: قطعاً بازگشایی مرز  تیله‌کوه و آغاز فعالیت‌های اقتصادی امنیت بیشتر، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی را در منطقه به همراه خواهد داشت.

بابلی گفت: مرز تیله کوه یکی از مرزهای بسیار مهم استان است که می‌تواند تقویت بسیار خوبی در مناسبات و همچنین در بحث امنیت مرزها ایجاد کند، قطعا یکی از مواردی که به حسن همجواری مرزها کمک می‌کند همین مبادلات تجاری و بازرگانی طرفین در مرزها می‌باشد.

وی در پایان گفت: امید است روند فعالیت بازارچه  تیله‌کوه با مساعدت استاندارکرمانشاه در راستای اشتغالزایی کولبران و تٌجاری که قبلا فعالیت کردند و در راستای توسعه زیرساخت‌های اشتغال منطقه و بٌعد اقتصادی منطقه و ساماندهی اصناف شهر و عده زیادی بصورت مستقیم شاغل شوند راه‌اندازی  کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از