حالت تاریک
معراجی‌ها؛

باعمل و ایثار جان پیرو فرامین ولی‌فقیه باشید

باعمل و ایثار جان پیرو فرامین ولی‌فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید علی‌اصغر سیبی چنین آمده است: تحت هیچ شرایطی امام راحل را تنها نگذارید و نه تنها با شعار بلکه با عمل و ایثار جان به پیروی از فرامین ولی فقیه همت گمارید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «علی اصغر سیبی» در سال 1341 در کرمانشاه دیده به جهان گشود و در خانواده ای مذهبی و متدین دوران کودکی اش را سپری نمود و سپس وارد مدرسه شده و تا چهارم دبیرستان تحصیل نمود.

سپس وارد سپاه گردید به علت علاقه شدید به امام خمینی(ره) و انقلاب و اسلام و مقید بودنش نسبت به مملکت اسلامی ایشان را راهی جبهه های حق علیه باطل نمود شهید بزرگوار بسیار مومن و با تقوی بود ویکی از خصوصیات برجسته ایشان منظم بودن و با شخصیت بودن ایشان بود.

 با توجه به اینکه تک فرزند (پسر) خانواده بود اما بخاطر اینکه موقعیت مملکتی جنگ بود ترجیح داد که به جبهه برود ایشان در سال 59 ازدواج نمود که ثمره ازدواجش یک فرزند پسر به جا ماند.

شهید عزیز و بزرگوار در مورخه 65/10/24 در منطقه کربلای 5 شلمچه در نبرد با مزدوران بعثی عراق به علت اصابت ترکش نارنجک به درجه رفیع شهادت نایل گردید و پیکر پاک شهید در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپردند.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام چنین آمده است: با سلام و درود بر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه هدی و ولی فقیه، نایب امام عصر(عج)، حضرت امام خمینی و به امید پیروزی رزمندگان اسلام و به اهتزار در آمدن پرچم توحید بر فراز کاخ‌های ستم وصیت نامه خود را در حالی می نویسم که عنایت خداوندی بار دیگر شامل حالم گشته و عازم پیکار با خصم زبون هستم.

 آنچه را می خواهم در این چند سطر به یادگار بگذارم عبارت‌اند از مطالبی که در طول زندگیم بارها شاهد آن بودم و به حقانیت این گفته‌ها یقین پیدا کرده‌ام.

تحت هیچ شرایطی امام راحل را تنها نگذارید و نه تنها با شعار بلکه با عمل و ایثار جان به پیروی از فرامین ولی فقیه همت گمارید.

نسبت به انجام فرائض دینی کوتاهی نکنید و در همه صحنه‌ها حضور داشته باشید، هر کس بر خلاف این مسیر حرکت می‌کند و یا به این موارد اعتنا نمی‌کند حق شرکت در عزاداری من را ندارد مخصوصاً به خواهران تأکید می‌کنم حجاب خود را به نحو احسن رعایت کنید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از