حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
برپایی کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جوانرود:

برپایی کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه جوانرود گفت: برپایی کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجم‌الدین عبدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدا یک حرکت فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذار است و در این راستا گرد هم می‌آییم تا نام و یاد شهدا را زنده کنیم.

وی گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه گرد هم می‌آییم تا نام و یاد آن عزیزان را زنده کنیم و از کرامات و سجایای‌شان سخن برانیم، چون آن‌ها پهلوانانی بی ادعا و عارفانی حق‌آشنا بودند که لازم است به منظور انتقال سیره و منش شهدا روحیه امیدآفرینی در جامعه را بیش از پیش تقویت کنیم.

عبدی ادامه داد: شهدا رفته‌اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته‌اند، شهدا از ما اشک نمی‌خواهند، عمل می‌خواهند و عمل به وصایای شهیدان باعث خشنودی این عزیزان خواهد شد.

وی افزود: برپایی کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند و امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان است و بدون شک برگزاری کنگره شهدا را نباید پایانی برای پاسداشت شهیدان والامقام دانست، چرا که این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه‌داشتن مرام شهیدان تبدیل شده و هیچ‌گاه نباید متوقف شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف بنیان خانواده و به خصوص جوانان ادامه داد: امروزه دفاع فرهنگی در مقابل هجمه بی‌امان دشمنان یک ضرورت است که باید همه ما بر این امر اهتمام ویژه داشته باشیم و با برگزاری کنگره ملی شهدا و آشنا کردن جوانان با سیره شهدا اجازه ندهیم دشمنان از جوانان انقلابی سوءاستفاده کنند و تلاش دشمنان را در هم بشکنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه جوانرود تصریح کرد: هدف این کنگره برجسته‌کردن یاد و نام و خاطرات شهدایی است که از زندگی خود گذشتند تا اجازه ندهند دشمن به انقلاب اسلامی ضربه بزند و باید دقت کنیم برنامه‌ها را در سطح عالی انجام دهیم زیرا هدف این کنگره مهم ماندگار کردن سیره شهیدان است و برگزاری باشکوه آن عزم جدی مسئولان و مدیران را می‌طلبد. 

وی افزود: همه باید تلاش خود را در راستای فضاسازی، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به جامعه و نسل جوان به‌کار بندیم و هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه را برگزار کنیم.

انتهاب خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از