حالت تاریک

برگزاری مسابقات لیگ والیبال استان در پاوه

برگزاری مسابقات لیگ والیبال استان در پاوه

یک دوره مسابقات لیگ والیبال استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه برگزار شد.

حسین آفتابی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: یک دوره از مسابقات والیبال لیگ نوجوانان استان کرمانشاه، گرامیداشت هفته بسیج و سردار حاج قاسم سلیمانی به میزبانی سپاه ناحیه شهرستان پاوه برگزار شد.

وی افزود: دور رفت این مسابقات در شهرستان پاوه و دور برگشت نیز در کرمانشاه در هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری این مسابقات تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۷ تیم شرکت و بازی‌ها در راستای استعدادیابی بود که ان شاالله نفرات برتر به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

در ادامه هادی شریفی، دبیر هیئت والیبال بسیج استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: مسابقات لیگ بسیج زیر ۱۶سال به میزبانی باشگاه تیم مقاومت پاوه برگزار شد که با برگزاری این مسابقات در پارسال، دومین دوره رقابت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: حدود ۱۰۰نفر از ورزشکاران در قالب ۷تیم در این مسابقات قرار گرفتند و با هم دیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه هدف برگزاری این مسابقات این است که بیشتر ورزش والیبال استان کرمانشاه را دوباره به آن شرایط آرمانی گذشته برسانیم، گفت: هیئت والیبال بسیج استان کرمانشاه نیز تمام و کمال چه سخت افزاری و چه نرم افزاری در اختیار والیبال استان است، که شور و نشاط و هیجان در استان کرمانشاه برقرار باشد.

تیم والیبال پاوه در این مسابقات با سه برد در مقابل تیم‌های روانسر، اسلام آباد، هرسین و یک باخت مقابل کرمانشاه به کار خود پایان داد.

دور برگشت مسابقات هفته آینده به میزبانی کرمانشاه برگزار و تیم پاوه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم‌های صحنه و باشگاه سپیدار خواهد رفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از