حالت تاریک

بصیرت بسیجی مبدل افعال روزانه به عبادت است

بصیرت بسیجی مبدل افعال روزانه به عبادت است

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گفت: : بصیرت بسیجی موجب می‌شود عادت‌های روزانه به عبادت تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حسن امامی امروز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته مبارک بسیج شهرستان ثلاث باباجانی، اظهار داشت: بصیرت بسیجی موجب می‌شود عادت‌های روزانه به عبادت تبدیل شود و می‌توان با همین بصیرت و همچنین تقویت و آموزش سواد رسانه‌ای جوانان اغفال شده در حوادث اخیر را نیز آگاه و در مسیر درست هدایت کرد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به تلاش جریان معاند در حذف هویت انقلاب اشاره کرد و استمرار انقلاب اسلامی را که منتج به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور است از ثمرات وجود بسیج دانست.

رمز بقای بسیج در خلوص  عمل است

محمد شریفی؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث باباجانی هم در این جلسه با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر بسیجی هستیم، اظهار کرد: تفکر بسیجی یعنی در هر موقعیتی که هستیم احساس مسئولیت کنیم.

وی با اشاره به پایه‌گذاری اندیشه بسیجی توسط امام راحل، افزود: بسیجی چیزی به‌غیر از اخلاص نیست و رمز بقای بسیج و اندیشه بسیجی در خلوص  عمل و خدایی بودن تفکر بسیجی است.

شریفی در ادامه با تشریح جایگاه و تاثیر‌گذاری ارزشمند بسیج و فرهنگ بسیجی در حوزه‌های متعدد جامعه، گفت: در هفته بسیج با مشارکت دستگاه‌ها و همه جوانان و مردم در شهرستان برنامه‌های متنوعی با نشاط  برگزار می‌شود و چهره شهرستان نمایانگر فرهنگ بسیجی خواهد بود.

در پایان این جلسه در خصوص برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت هفته بسیج بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از