دوشنبه 26 شهر 1403
1402-09-15 23:14 - شماره خبر : 2664 0
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

بصیرت مردم باعث شکست فتنه صهیونیستی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: بصیرت و عدم همراهی مردم ما با اهداف استکبار باعث شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسام الدین عبدی‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، درباره شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی، اظهار داشت: استکبار همواره با مردم و نظام ما سر دشمنی داشته است، از زمان جنگ تحمیلی هشت‌ساله با مزدوری صدام یکی از توطئه‌های آمریکا و استکبار علیه ملت ما بود که مردم ما در این راه ایستادگی و شمار زیادی هم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: استکبار از آن زمان تاکنون با ناامن‌سازی داخلی، ترور و انواع فشارهای بین المللی نتوانست ایران و ملت ما را شکست دهد بلکه دشمن ذلیل‌تر و ملت عزتمندتر شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران تجربه مبارزه با استکبار را در طول این چهار دهه به دشمن نشان داده‌اند و روز به روز کارنامه ملت ایران در مبارزه با استکبار اوج می‌گیرد و این عزت بین المللی را در ابعاد گوناگون ما می‌بینیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: دشمنان و استکبار می‌دانند این انقلاب از بین رفتنی نیست اما به طرق مختلف سعی دارند که سرعت پیشرفت ما را در عرصه‌های گوناگون کُند کنند.

عبدی‌پور با اشاره به ناآرامی‌های کشور در یک سال گذشته اضافه کرد: نقش رسانه‌های داخلی و خارجی و همراهی برخی از این رسانه‌ها با اهداف دشمن در ناآرامی‌ها محرز بود به طوری که باعث شد تا دشمن تلاش کند چهره بین‌المللی ایران را دچار خدشه کند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ما در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که هوشیار و با بصیرت بوده و از اهداف شوم دشمنان آگاه هستند و نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه در پایان گفت: بصیرت وعدم همراهی مردم ما با اهداف استکبار باعث شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی شد اما دشمن دست از اهداف خود بر نداشته و از طرق مختلف سعی در پیاده کردن سیاست‌های خود برای رسیدن به اهداف خود است.

https://mersadnews.ir/short/NBraj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار