حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

افتتاح ۲۰طرح بهداشتی و درمانی در دهه فجر

افتتاح ۲۰طرح بهداشتی و درمانی در دهه فجر

فرماندار سرپل‌ذهاب از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و… در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و… با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شعار امسال ایام‌الله دهه مبارک فجر «جشن‌ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» است، دو رخداد عظیم و بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند پیش‌روی ما قرار دارد که این بار نیز ملت بزرگ ایران باصلابت‌تر و باشکوه‌تر از گذشته هم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و هم در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ برنامه مختلف برای ایام‌الله دهه‌فجر در شهرستان پیش‌بینی شده است که از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد، این برنامه‌ها شامل: با دیدار کارمندان ادارات و امام جمعه شهرستان است که از روز ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن به پایان خواهد رسید.

بابلی افزود: برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با محوریت سپاه‌پاسداران و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و خود مردم باید برنامه‌های آن را اجرا کنند و تأکید ما این است که در اجرای برنامه‌ها از مردم استفاده شود و وظایف اجرای مراسمات و برنامه‌ها برعهده مردم گذاشته شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از