حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
بهره‌برداری از پل قره‌سو کرمانشاه در ماه آینده
استاندار کرمانشاه خبر داد:

بهره‌برداری از پل قره‌سو کرمانشاه در ماه آینده

استاندار کرمانشاه از بهره‌برداری از پل قره‌سو کرمانشاه در ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز یک‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث پل قره‌سو در کمربندی غربی شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران کرمانشاهی، اظهار داشت: پل اصلی رودخانه قره‌سو قطعه شمال و جنوب شهر کرمانشاه را بهم متصل می‌کند و این دو پل برای آمد و رفت همشهری‌های عزیز بسیار حیاتی و ضروری است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به محدودیت و بار سنگینی که روی پل قره‌سو داشتیم از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعریض هر دو پل در دستور کار و اجرا قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه افزود: اکنون در مراحل پایانی اجرای پل قبلی هستیم، البته به دلایل فنی و بعضی از مشکلاتی که در اجرای پیش آمده بود از تقویم ارائه شده تاخیری اتفاق افتاد، اما با برنامه‌ریزی مجدد و بنا به توضیحات مجموعه شهرداری، ان‌شاالله طی روزهای آينده جرثقیل در کارگاه مستقر شده و قطعات نهایی دهانه‌های پل بر سر جای خود قرار گرفته و عملیات آسفالت آغاز خواهد شد.

صحرایی در رابطه با زمان بهره‌برداری از پل، تصریح کرد: طبق برآورد‌های ارائه شده توسط همکاران فنی، ان‌شاءالله قبل از بارش و مشکلات فصل سرما، طی یک ماه آینده پل ‌به بهره‌برداری خواهد رسید و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل قره‌سو 

نادر نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده برای احداث پل قره‌سو در کمربندی غربی، ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از این مبلغ، بیش از ۸۰ درصد تخصیص پیدا کرده است.

شهردار کرمانشاه عنوان کرد: برای اجرای این پروژه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، قراردادی منعقد شده که طی ۲۴ ماه آینده، پل به بهره‌برداری برسد اما با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمر، این زمان به کم‌تر از یک سال کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از پل‌قره‌سو، چهار باند به کمربندی غربی اضافه خواهد شد که امر گره ترافیکی در غرب شهر کرمانشاه را برطرف خواهد کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از