حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

بیمارستان سرطان کرمانشاه بهار سال آینده افتتاح می‌شود

بیمارستان سرطان کرمانشاه بهار سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: بیمارستان بهارستان ویژه درمان بیماران سرطانی به زودی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود و تا بهار سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمدطیب صحرایی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف شامل صنعت، کشاورزی، مرز و… شاهد تحولی در استان کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به تذکر نماینده ولی‌فقیه در استان برای موضوع کم‌کاری تعداد معدودی از کارمندان مدیران باید اهتمام ویژه‌ای برای بازرسی از مجموعه خود داشته باشند.

صحرایی بیان کرد: از فردا به مدت یک ماه تا زمان انتخابات برنامه‌های ویژه و بانشاط باید در استان کرمانشاه برپا شود و خدمات‌رسانی توسط دستگاه‌های اجرایی باید در این ایام بیشتر شود و میزهای خدمت در جای جای استان برپا شود.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه با تایید و موافقت نماینده ولی‌فقیه در استان نیازمند قرارگاه فرهنگی جامع است که تمام ظرفیت‌ها و امکانات را احصا و در راستای برنامه‌های مشخص و برنامه‌ریزی شده به کار گیرد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرصت مناسب و مغتنمی برای بهره‌مندی از قرآن کریم است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را برای استفاده حداکثری فراهم کنند و همه باید کمک کننده آموزش و پرورش باشند.

صحرایی گفت: انتخابات باید تا روز آخر با همراهی و همکاری مسئولان و فرمانداران همراه باشد و تاکید می‌کنیم ما مجریان انتخابات هستیم و رعایت مُر قانون با اهمیت است اما از هیچ کاندیدی حمایت نخواهیم کرد و چهار رکن سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت برای ما مهم است.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان بهارستان کرمانشاه، عنوان کرد: بیمارستان بهارستان ویژه درمان بیماران سرطانی به زودی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود و تا بهار سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از