حالت تاریک
در سرپل‌ذهاب صورت گرفت؛

تجلیل و قدردانی از خانواده ۵ شهید سرپل‌ذهاب

تجلیل و قدردانی از خانواده ۵ شهید سرپل‌ذهاب

مسئولان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از خانواده ۵ شهید سرپل‌ذهاب قدردانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، فرماندهان ارشد قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ظهر امروز با حضور در منزل شهیدان غلامعلی باپیرزاده، شمس اله صدیقی، حسین ایوانی، مصطفی ناصری و محمد رضایی از آنان تجلیل و قدردانی بعمل آوردند.

جمشیدی؛ فرمانده ارشد قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در دیدار با خانواده معظم شهیدان با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند، افزود: شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به آثار و برکات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: به برکت وجود شهدا و ترویج فرهنگ نجات بخش ایثار و شهادت، امروز در بخش‌های مختلف کشور روح فداکاری، ایثارگری و مجاهدت در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

صدراله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب در این دیدار گفت: به برکت مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری ایران عزیز امروز مستقل شده و در بسیاری از عرصه‌ها توانمند و خودکفا است و در عرصه‌های بین المللی حرف برای گفتن دارد و به فضل الهی با ادامه مسیر شهدا ایران قوی محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا مسیر آگاهی و عزت را به ما نشان می‌دهند، گفت: همانگونه که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه اسلامی هستند، خانواده‌های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند و دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولان امید و انگیزه برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم را می‌دهد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از