حالت تاریک
رئیس جهادکشاورزی شهرستان کنگاور خبر داد:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در کنگاور

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در کنگاور

رئیس جهادکشاورزی شهرستان کنگاور گفت: طرح تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان کنگاور شروع شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

محمد خزایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: پیرو اخطارهای قبلی به متخلفان دارای ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و تاکید مقامات محترم قضایی، در روز  دوشنبه  مورخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ طرح ضربتی قلع و قمع ساخت و ساز‌ها و فنس کشی‌های بدون مجوز و غیر قانونی در شهرستان کنگاور شروع و به مدت ۱۰ روز تا تخریب کامل ادامه خواهد داشت.

 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: شروع این طرح راس ساعت ۹ صبح با حضور دادستانی شهرستان، رئیس  اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان و مسئولان و کارشناسان امور اراضی با حضور در محل ساخت و سازها، شروع و بر جدیت در برخورد با افراد متخلف و تخریب کامل  تاکید شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در طرح مذکور، ساخت و سازهای غیر مجاز ۶۰ طرح قلع و قمع خواهد شد که تعدادی دارای حکم قطعی تخریب و تعدادی به استناد  تبصره دو ماده ۱۰  قانون حفظ کاربری اراضی زراعی مشمول می‌شوند.

 

خزایی با اشاره به تبصره دو ماده ۱۰ قانون زراعی و باغ‌ها، ابراز داشت: ماموران جهاد کشاورزی موظف هستند  با حضور نماینده دادسرا و در نقاطی  که دادسرا نباشد با حضور نماینده دادگاه محل ضمن تنظیم صورت‌جلسه رأساً نسبت به قلع و قمع بنا اقدام و وضعیت  زمین را به حالت اولیه اعاده کنند.

 

وی در پایان یادآور شد: در اولین روز از اجرای طرح چهار ساخت و ساز که یک پرونده دارای حکم قلع و قمع از مراجع قضایی و سه پرونده به استناد تبصره دو ماده ۱۰ است، به طور کامل تخریب شده‌اند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از