حالت تاریک
شهردار پاوه خبر داد:

تداوم عملیات اجرایی احداث بلوار ورودی شرقی پاوه

تداوم عملیات اجرایی احداث بلوار ورودی شرقی پاوه

شهردار پاوه گفت: عملیات اجرایی احداث بلوار در ورودی شرقی شهر پاوه همچنان ادامه دارد و در حال اتمام عملیات آن هستیم.

سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: فاز دوم اجرای رفیوژ در حد فاصل سه‌راهی نسمه تا پل هوایی عبور عابر پیاده برابر نقشه‌های اجرایی از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه شروع شده است.

شهردار پاوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در جهت ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر اقداماتی توسط شهرداری انجام گرفته است که در حال اتمام  عملیات آن هستیم.

وی تصریح کرد: در این عملیات اجرایی، احداث دیوار حائل در بخشی از خیابان جنبب سه‌راهی  نسمه، جدول‌گذاری  خیابان به طول ۶۵۰ متر، تعریض و زیرسازی و آسفالت بخش تعریض شده خیابان و اجرای بخشی از رفیوژ جنب سموره‌وان انجام شده است.

مرادی افزود: فاز اول بلوار مذکور به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲ متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری به اتمام رسید که مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام در راستای ساماندهی ورودی شرقی شهر پاوه است.

وی در پایان گفت: سایر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در راستای ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر، شامل موزائیک‌فرش پیاده‌روها و نصب سردرب ورودی است که پس از احداث رفیوژ، به مرور و بر حسب اولویت در دستور کار قرار خواهند گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از