حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه مطرح کرد:

تداوم مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادی کامل فلسطین

تداوم مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادی کامل فلسطین

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادی کامل فلسطین تداوم دارد.

غلام‌علی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) است که این راهپیمایی هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مردم ایران اسلامی نیز همواره به صورت پر شور در آن شرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه نیز همواره همگام با مردم سراسر کشور پای کار انقلاب و آرمان‌های آن بوده‌اند و استان کرمانشاه نیز استانی است که در زمان جنگ تحمیلی در خط مقدم مبارزه با دشمن بعثی و استکبار جهانی قرار داشته است و قریب به ۱۰ هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است.

یاربیگی تصریح کرد: روز قدس یادآور جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است که طی ۷۵ سال گذشته ظلم و ستم‌های زیادی را علیه این ملت مظلوم انجام داده و حتی خانه‌های آنها را نابود و از سرزمین خود بیرون کردند.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی همواره با پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی انجام گرفته و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر را علیه ظلم واردشده به مردم فلسطین به همراه داشته است و جالب است بسیاری از تجهیزات نظامی توسط همین کشورها برای کشتار مردم فلسطین تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت‌ شهرستان کرمانشاه افزود: مردم مظلوم فلسطین با وجود اینکه مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند اما مقتدر با قدرت ایمان در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند و این ایستادگی تا نابودی کامل این رژیم جعلی و آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت.

یاربیگی خاطرنشان کرد: همچنین در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکست و در نتیجه رژیم صهیونیستی با شکست اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی، شکستی سختی برای آنها ایجاد شد و در ادامه نیز در میدان نبرد شکست‌های بیشتری را متحمل شدند.

وی اضافه کرد: شعار امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار است که نابودی هرچه سریع‌تر رژیم صهیونیستی را وعده می‌دهد و به فضل الهی پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و صهیونیست‌ها نابود می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار و روزه‌دار کرمانشاه دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده داشته باشند و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از