چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-02 14:56 - شماره خبر : 9216 0
وزیر کشور:

تردد زوار از مرز خسروی دائمی شد

وزیر کشور گفت: طبق برنامه دولت جدید زیرساخت‌های مرز خسروی توسعه پیدا می‌کند و مقرر شده کاروان‌های حج و زیارت به صورت دائم در طول سال از این مرز عبور کنند.

به گزارش شبکه اطلا‌ع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز جمعه در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگار اظهار داشت: طی بازدیدی که از مرز خسروی داشتیم الحمدالله با همراهی مردم و مسئولان ستاد اربعین استان تردد بسیار خوب و روان است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴۵۰ هزار نفر از مرز عبور کرده‌اند و حدود ۲۰۰ هزار نفر برگشته‌اند، گفت: در این مرز امکانات و زیرساخت‌های ویژه‌ای برای زائران فراهم شده است.

 وی همچنین از احداث پارکینگ‌ها ابراز رضایت کرد و افزود: پارکینگ به اندازه کافی برای خودرو زائران تدارک دیده شده است.

مؤمنی در ادامه در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در خصوص چرایی انتخاب مرز خسروی گفت: موضوع اربعین ویژه است و استان کرمانشاه از دیرباز محل عبور زائران عتبات عالیات بوده است و از طرفی چون مرز خسروی دیرتر از سایر مرزها بازگشایی شد امروز برای عرض خداقوت به مسئولان به اینجا سفر کرده‌ام.

وی همچنین درباره برنامه آینده دکتر پزشکیان خاطرنشان کرد: طبق برنامه دولت جدید زیرساخت‌ها توسعه پیدا می‌کند و مقرر شده کاروان‌های حج و زیارت به صورت دائم در طول سال از این مرز عبور کنند.

انتهای خبر/

 

https://mersadnews.ir/short/4OOKy
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار