حالت تاریک
رئیس هیأت ورزش روستایی استان کرمانشاه:

مسابقات جام پرچم در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسابقات جام پرچم در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس هیأت ورزش روستایی کرمانشاه گفت: جام پرچم در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و طی آن ورزشکاران سه رشته مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه با رده سنی ۱۵ الی ۱۸ سال حضور خواهند داشت.

زهرا کشمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جام پرچم امسال با حضور گسترده تیم‌های ورزشی استان کرمانشاه رقم خواهد خورد و نسبت به جام پرچم سال گذشته که تنها در یک رشته مینی‌فوتبال، با حضور تمامی رده‌های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، امسال متفاوت‌تر خواهد بود. 

رئیس هیأت ورزش روستایی کرمانشاه عنوان کرد: در جام پرچم امسال ورزشکاران سه رشته مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه با رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال حضور خواهند داشت و در تمامی اقصی نقاط استان کرمانشاه ورزشکاران ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند. 

کشمند در ادامه افزود: برای شرکت در مسابقات جام پرچم تا امروز ۱۲۸ تیم و ۴۸۰ نفر تاییدیه گرفته البته تا بیست و سوم اسفندماه ورزشکاران استان مهلت دارند که برای حضور در جام ثبت‌نام و تاییدیه بگیرند؛ و البته ا به این از لحظه از لحاظ آمار شرکت‌کنندگان، در رده دوم کشور قرار داریم. 

کشمند با اشاره به اهمیت مسابقات جام پرچم، اذعان کرد: جام پرچم، برای ورزشکاران روستایی یک فرصت است که برای دومین سال انجام گرفته و روستائیان طی آن می‌توانند در رشته‌های متفاوت خودشان را محک بزنند. 

وی در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات در سطوح روستایی، بخش، شهرستان، استانی و کشوری برگزار خواهد شد، لذا ورزشکارانی که در حوزه ملی مقام کسب می‌کنند، به صورت مستقیم به اردوهای تیم ملی راه پیدا می‌کنند. 

رئیس هیأت ورزش روستایی کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از روز ۲۳ اسفندماه و اتمام تأییدیه، اقلام ورزشی تهیه شده، تحویل روسای هیأت شهرستان‌ها خواهد شد و مقدمات مسابقه توسط هیأت شهرستان انجام می‌شود. 

کشمند در رابطه با شروع مسابقات جام پرچم، تأکید کرد: هم‌زمان با جام نوروزیعنی از ۲۶ اسفندماه، جام پرچم نیز شروع خواهد شد و به تناسب آمار ورزشکاران، مرحله شهرستانی تا ۳۰ فروردین‌ماه سال به پایان خواهد رسید. 

وی در پایان افزود: پس از مرحله شهرستانی، در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ مقدمات مرحله استانی فراهم خواهد شد و در تیرماه مسابقات ملی آغاز می‌شود و ورزشکاران در سطح ملی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از