حالت تاریک

ثبت نام 102 کاندیدای انتخابات مجلس در کرمانشاه

ثبت نام 102 کاندیدای انتخابات مجلس در کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت‌نام قطعی ۱۰۲ کاندیدا در استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از خبرگزاری ایسنا در کرمانشاه، علی شعبانی، با اشاره به شروع ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه، گفت: مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۸ روز سوم آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این مهلت یک هفته‌ای، داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت‌نام کُد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند ثبت‌نام خود را برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کنند.

شعبانی با اشاره به پیش ثبت‌نام یک هزار و ۶۵ نفر در استان کرمانشاه، گفت: افرادی که کُد رهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در ثبت‌نام نهایی شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: تا پایان روز گذشته(شنبه ۲۹ مهر) و با گذشت سه روز از شروع ثبت‌نام قطعی داوطلبان، ۱۰۲ نفر در استان ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

شعبانی گفت: در روز اول ثبت‌نام قطعی از کاندیداها ۳۰ نفر، روز دوم ۱۷ نفر و در روز سوم ۵۵ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده اند.

رئيس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده کاندیداها ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول می‌کنند، گفت: پیش‌بینی می‌شود در دو روز پایانی تعداد ثبت‌نام کاندیداها به اوج خود برسد.

شعبانی با تاکید بر عدم تمدید مهلت ثبت‌نام قطعی از داوطلبان، از آنها خواست تا هرچه سریعتر ثبت‌نام خود را قطعی کرده و آن را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از