پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-20 19:14 - شماره خبر : 8806 0
در آستانه ایام اربعین؛

جایگاه سوخت قصرشیرین شب‌ها خدمتی ارائه نمی‌کند!

جایگاه سوخت دولتی شهرستان قصر شیرین از ساعت ۲۲ تا صبح از ارائه خدمت به مشتریان سر باز می‌زند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ جایگاه سوخت دولتی شهرستان قصرشیرین که در ورودی شهرستان واقع شده است متأسفانه در ساعت پایانی شب از ارائه خدمات به مشتریان استنکاف می‌کند.

تعطیلی شبانه این جایگاه سوخت که بر سر راه زوار اربعین واقع شده باعث نارضایتی زوار و مردم شهرستان شده است.

نارضایتی شهروندان قصرشیرینی‌ از تعطیلی جایگاه سوخت دولتی

 نجفی شهروند قصر شیرینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرصادنیوز؛ اظهار داشت: چرا پمپ بنزین شهرستان در ساعات شبانه تعطیل است و مردم را به کمربندی هدایت می‌کند درحالی‌که محل عبور ماشین سنگین بوده و فاقد روشنایی کافی است.

وی افزود: این موضوع موجب افزایش تصادفات و خسارات زیادی شده با این حال مسئولان نظارت کافی ندارند از سوی دیگر بیشتر مردم در این گرمای ۵۰ درجه شهرستان شبانه نسبت به سوخت‌گیری اقدام می‌کنند.

نجفی گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین به بزرگراه کربلا معروف است و باید ۲۴ ساعته به مردم و زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمت‌رسانی کند اما در ایت میان کم‌کاری صورت گرفته است.

سرگردانی زوار اربعین با تعطیلی ارائه خدمات جایگاه سوخت دولتی

 حیدری شهروند قصرشیرینی‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرصادنیوز؛ اظهار داشت: اکنون که زوار از مسیرهای طولانی به شهرستان وارد می‌شوند متاسفانه به دلیل نبود کارت سوخت آزاد مسافران، رانندگان مسافرکش و حتی تاکسی‌داران با این مشکل مواجه هستند و شاهد  سرگردانی مسافران و زوار هستیم.

وی افزود: تعطیلی ارائه خدمات شبانه توسط جایگاه سوخت دولتی و سرگردانی مردم، جلوه خوبی برای مردم مهمان‌نواز قصرشیرین ندارد که از دیرباز پذیرای مهمان‌ها و زوار امام حسین (ع) بوده‌اند.

https://mersadnews.ir/short/eGmgv
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار