حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
جبهه، دانشگاهی با درس‌های ایثار است
معراجی‌های کرمانشاه؛

جبهه، دانشگاهی با درس‌های ایثار است

شهید «فرامرز الهیاری» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: جبهه به‌راستی دانشگاه عشق الهی است؛ کتاب‌هایش قرآن و نهج‌البلاغه و درس‌هایش ایثار، جهاد، فداکاری، ایمان، اخلاص و هجرت و معلم بزرگش سرور شهیدان اباعبدالله (ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «فرامرز الهیاری» در دهم دی ۱۳۳۵، در روستای سمنگان از توابع شهرستان کرمانشاه به دنیا آمد. 

این شهید والامقام تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند؛ ستوان یکم ژاندارمری بود. و سرانجام پنجم آذر۱۳۶۲، درقره‌باغ کردستان بر اثر اصابت ترکش گلوله به فیض شهادت نائل آمد. 

وصیت‌نامه شهید
شهید «فرامرز الهیاری» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: جبهه به راستی دانشگاه عشق الهی است؛ دانشگاه انقلاب است؛ دانشگاهی است که دانشجویانش رزمندگان پرستیز اسلام، و قلمش ایمان مستحکم رزمندگان، و کتاب‌هایش قرآن و نهج‌البلاغه و درس‌هایش ایثار، جهاد، فداکاری، ایمان، اخلاص و هجرت، و معلم بزرگش سرور شهیدان اباعبدالله (ع) است. 

اینک، استادانی چون صاحب‌الزمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی دارد، و مدرکش «شهادت» است و تجدیدی و مردودی نیز دارد، که من یک بار مردود شده‌ام و این بار مردود شده‌ام و این بار ان‌شاءالله می‌خواهم که قبول شوم و در پیشگاه خدا سفید باشم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از