پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-22 08:31 - شماره خبر : 9836 0

جلسه شورای شهر کرمانشاه تشکیل نشد

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر در یک ماه گذشته، خواستار ورود جدی‌تر فرمانداری کرمانشاه در این زمینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ هاشم درویشی با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر کرمانشاه در یک ماه گذشته اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن موعد برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه، جلسات شورا تشکیل نشده و این انتخابات هنوز برگزار نشده است.

وی افزود: هیأت‌رئیسه جدید شورای شهر باید در مردادماه تشکیل و فعالیت خود را آغاز می‌کرد، اما بیش از یک ماه از این موعد گذشته و انتخابات هیأت‌رئیسه به دلیل عدم تشکیل جلسات شورای شهر برگزار نشده است.

درویشی با اشاره به عدم حضور گروه موصوف به اقلیت شورا در این جلسات گفت: نمی‌توان در خصوص دلایل عدم حضور این اعضا قضاوت کرد، اما در مجموع این افراد یا به دلیل مرخصی یا غیبت در جلسات حاضر نشده و جلسات به رسمیت نرسیده است.

وی افزود: انتظار این است که فرمانداری جلسات فوق‌العاده را پشت سرهم تشکیل دهد تا بتوان در صورت عدم حضور اعضا، کار را از طریق هیأت حل اختلاف پیگیری کرد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه تا زمان تشکیل هیأت‌رئیسه جدید امکان بررسی لوایح شهرداری وجود ندارد، گفت: برگزاری جلسات رسمی با هیأت‌رئیسه است و باید هرچه سریع‌تر هیأت‌رئیسه در اولین جلسه شورا انتخاب شود تا بتوانیم روند برگزاری جلسات و بررسی لوایح را انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا کرمانشاه

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vvp26
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار