حالت تاریک
رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب خبر داد:

سرقت بیشترین جرم در پرونده‌های قضائی

سرقت بیشترین جرم در پرونده‌های قضائی

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب گفت: سرقت به عنوان یکی از جرائم علیه اموال که بیشترین پرونده‌های قضائی را به خود اختصاص داده است.

رسول کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از مباحث مطرح در سند تحول قضائی، بحث پیشگیری از جرائم است که در این راستا جرم سرقت به عنوان یکی از جرائم علیه اموال که بیشترین پرونده‌های قضائی را به خود اختصاص داده مدنظر قرار گرفته است.

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب گفت: امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای پیشگیری از جرائم در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، راهکارهای پیش‌گیری از وقوع سرقت ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه اختصاص پارکینگ اختصاصی برای خودروهای سنگین و نصب دوربین در مبادی شهر و اماکنی که مستعد وقوع سرقت است، مورد توجه و بحث قرار گرفت.

کریمی بیان داشت: نیروی انتظامی باید به صورت هفتگی موارد و تذکرات لازم را در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی گوشزد کند و با توجه به اینکه عمده سرقت‌ها توسط معتادین متجاهر صورت می‌گیرد تصمیم بر این شد اقدامات لازم جهت احداث کمپ عمومی و ماده ۱۶ در شهرستان مصوب شود تا در آینده نزدیک تمام موارد مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم به سازوکارهای خاصی نیاز دارد، گفت: پیشگیری از وقوع جرم باید برای همه دستگاه‌های اجرایی مهم باشد و مسئولان نیز احساس تکلیف کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از