حالت تاریک
امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

جنگ با رژیم صهیونیستی یک نبرد دیرینه است

جنگ با رژیم صهیونیستی یک نبرد دیرینه است

امام جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: طبیعتاً جنگ ما با این رژیم جنایتکار یک جنگ دیرینه بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال تجاوزاتی که به کنسولگری کشورمان در دمشق صورت گرفت، جواب قاطع و دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد که خداوند متعال را به خاطر این قدرت ایمان که به ما ارزانی داشت شکر می‌کنیم. 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دوران بزن در رو تمام شده است»، افزود: امتداد این دوران را باید به زمان معصومان(ع) و مظلومیتی که در دوران ائمه اطهار بود نسبت داد؛ زمانی که برای قیام و نبرد و حفظ ارزش‌های اسلامی از کمترین عِده و عُده‌ای در جامعه برخوردار نبودند. 

وی تصریح کرد: امروز آمال و آرزوهای ائمه اطهار(ع) بر پایه سنت و قاعده الهی است که خداوند نصرت خودش را شامل جهادگران و کسانی که صبر و استقامت می‌کنند، در سایه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران که خداوند به آن ارزانی داشته قرار داده که این گوشه‌ای از اقتدار ایران عزیز اسلامی بود و با درایت و تبیین بزرگان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری و عملیات برادران عزیز سپاه پاسداران به نتیجه رسید. 

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی بیان داشت: این عملیات بعد از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و با صبر راهبردی و استراتژیکی که ایران عزیز اسلامی داشت، به وقوع پیوست در واقع بعد از گذشت ۱۰ روز  ایران عملاًٌ فرصتی را در اختیار نهادهای بین‌المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل قرار داد که آیا آن‌ها پاسخی به این وحشی‌گری و نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم جنایت‌پیشه خواهند داد یا نه که متأسفانه هیچ‌کدام از آن کشورهای پر ادعا و مدعی جوابی ندادند.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: ایران با این اقدام اتمام حجتی را در قبال کشورهای غربی انجام داد که کاری انجام دهند ولی متاسفانه شاهد این استاندارد دوگانه در قبال ایران هستیم البته نکته جالب‌تر اینکه امروز دولت انگلیس به عنوان اولین کشوری که همواره نگاه دوگانه‌ای را نسبت به کشورهای مسلمان و منافع خودشان دارند اقدام به حق کشور ما را محکوم کرد. 

وی اذعان کرد: باید خداوند را به خاطر مردم عزیزمان شاکر باشیم چرا که به محض اینکه از عملیات مقتدرانه سپاه مطلع شدند در نیمه‌های شب آمدند و حمایت کردند و این خط‌مشی که امروز ایران به عنوان اولین، بزرگ‌ترین و تاریخی‌ترین حمله خود نسبت به شهرهای صهیونیستی نشان داد، یک راهبرد و معادله جدید است تا پس از این حق تعدی نداشته باشند و پاسخ قاطع و کوبنده ایران را شاهد خواهند بود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی خاطرنشان کرد: توصیه بنده به برخی از افراد این است که دچار حاشیه و رفتارهای هیجانی چه در فضای روزه‌مره زندگیشان و چه در فضای اقتصادی کشور نشوند چرا که ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، طبیعتاً جنگ ما با این رژیم جنایتکار یک جنگ دیرینه بوده و خواهد بود. 

وی در پایان گفت: احتمال حرکت متقابل دشمن وجود دارد ولی در هر صورت آنچه را که وظیفه ما در قبال خاک کشورمان است به بهترین صورت و نحو ممکن انجام دادیم و از این به بعد هم اگر لازم باشد این اقدام انجام خواهد شد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از