پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-19 20:34 - شماره خبر : 9727 0
نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه:

جوانی جمعیت نیاز اصلی کشور است

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به اینکه باید از پیری جمعیت جلوگیری کنیم، گفت: جوانی جمعیت نیاز اصلی کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان صبح امروز دوشنبه در آئین آغاز به‌ کار بیمارستان سجاد شهر کرمانشاه اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان همواره زحمات بسیاری را در روند بهبود بیماران متحمل می‌شوند و باید به خاطر صبر و بردباری از آن‌ها تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: کادر بهداشت و درمان باید با سعه‌صدر و اخلاق نیکو به مراقبت و درمان بیماران بپردازند و بیمار نباید به‌ جز رنج بیماری به موضوعات دیگر بپردازد.

جلیلیان تصریح کرد: بارزترین ویژگی پیامبر اکرم (ص) در مسیر دعوت مسلمانان به دین مبین اسلام اخلاق نیکو و برخورد مناسب با مردم بود و با همراهی حضرت خدیجه (س) و امام علی (ع) توانستند اسلام را تبلیغ و گسترش دهند.

وی ادامه داد: حضرت خدیجه (س) و حضرت زینب (س) بهترین الگو برای زنان مسلمان هستند و کادر درمان نیز باید با الگوگیری از این بزرگواران به انجام وظایف خود بپردازند و قطعاً خداوند پاداش صبر و بردباری آنها را خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران امکانات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور وجود دارد و زمینه کنترل و پایش بیماری‌های مختلف امکان دارد تا بتوانیم امنیت لازم را برای مردم فراهم کنیم.

جلیلیان بیان کرد: در حوزه ساخت داروهای مورد نیاز کشور نیز با حضور جوانان متخصص و نخبه توانسته‌ایم نیازهای مراکز درمانی را تأمین کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جوانی جمعیت و مسئله فرزندآوری برای پیشگیری از پیری جمعیت بر اساس منویات مقام معظم رهبری ضرورت دارد تمام امکانات لازم برای تحقق این سیاست بسیار مهم توسط مسئولان به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: ماه ربیع‌الاول، ماه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) است که ۱۱ تا ۱۷ ربیع‌الاول به نام هفته وحدت در کشورمان نام‌گذاری شده و برادران و خواهران شیعه و اهل‌سنت در استان کرمانشاه سال‌ها است در کنار یکدیگر با وحدت و برادری زندگی می‌کنند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VJbjq
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار