حالت تاریک
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی:

جنایات آمریکا خلاف مکتب واقعی حضرت عیسی است

جنایات آمریکا خلاف مکتب واقعی حضرت عیسی است

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: ظلم، جنایات و زیاده‌خواهی‌های آمریکا در منطقه بر جهانیان مشهود و گواه و خلاف مکتب واقعی حضرت عیسی مسیح است.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: یکی از مصادیق رعایت تقوا نماز اول وقت، صله رحم، حلم و صبر است.

امام جمعه سنقروکلیایی ضمن اشاره به سالروز ولادت حضرت مسیح به مؤمنین و مسیحیان عالم، گفت: دینی امروز به‌نام حضرت عیسی(ع) و مسیحیت در دست مردم قرار دارد یک دین تحریف شده است.

وی ضمن اشاره به افکار منحطی که در بین پیروان مسیحیت به‌وجود آمده است، تصریح کرد: امروز پیروان مسیحیت می‌گویند ما پیرو پیغمبری هستیم که اهل جهاد، گذشت و مردانگی است اما چیزی که امروز در جامعه مسیحیت می‌بینیم خلاف این را اثبات می‌کند.

خطیب جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به جنایات رژیم آمریکا به‌عنوان رژیمی که خود را پیرو مسیح می‌نامد، افزود: ظلم، جنایات و زیاده‌خواهی‌های آنها در منطقه بر جهانیان مشهود و گواه و خلاف مکتب واقعی حضرت عیسی مسیح است.

وی با بیان اینکه امروز پاپ رهبر مسیحیان که خود را پیرو عیسی مسیح می‌نامد در فساد و جنایت پیشتاز است، تصریح کرد: امروز در جوامع غرب ازدواج هم‌جنس‌بازان را می‌بینیم  و پاپ هم حامی این جریان است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری حادثه تروریسی مقر انتظامی راسک و جنایات گروهک جیش‌الظلم را محکوم کرد و اشد مجازات را برای حامیان و سرکرده‌های این گروهک و کسانی که در تریبون‌های فساد خود موجب تفرقه و نفاق هستند، خواستار شد.

وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهدای حادثه راسک خطاب به مسئولان، عنوان کرد: سبزپوشان نیروی‌ انتظامی مدافع امنیت در کشور هستند و در این میان باید پاسگاه‌ها از لحاظ امکانات و تجهیزات دفاعی تجهیز شوند.

امام جمعه سنقروکلیایی ضمن اشاره به روز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تقدیر از زحمات راهداران، خاطرنشان کرد: این روز نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان در راستای ایمنی سفرها، امید و نشاط هم‌وطنان و حفظ و مراقبت از راه‌ها می‌کوشند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از