حالت تاریک
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه خبر داد:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستاهای کرمانشاه

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستاهای کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه از بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

محمدجواد خجسته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستاهای استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستاهای واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریزهای استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستاهای دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی در ادامه افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستاهای فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته در پایان با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از