حالت تاریک

حضور متفاوت مردم صحنه در جشن انقلاب

حضور متفاوت مردم صحنه در جشن انقلاب

تعدادی از روستائیان شهرستان صحنه خود را با تراکتور به راهپیمایی رسانده‌اند و با بوق‌های متوالی پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مردم صحنه امروز از ساعات ابتدایی صبح در ابتدای خیابان مولوی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند تا بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و ولایت‌فقیه اعلام کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن کم کم در صحنه آغاز می‌شود و شعار الله اکبر خمینی رهبر و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده در شهر طنین‌انداز می‌شود.

پیش از شروع راهپیمایی پلاکاردها و دست نوشته‌هایی بین مردم توزیع می‌شود که حاوی شعارهای انقلاب و ضداستکباری است اما عده‌ای از مردم به دنبال عکس‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری هستند که نشان از ارادت مردم با ولایت دارد.

در کنار سایر مردم دانش‌آموزان دسته دسته به مسیر راهپیمایی ملحق می‌شوند که می‌توان شور و اشتیاق را در آن‌ها دید، نوجوانان با هر شعار گوینده محکم و باصلابت شعارها را پاسخ می‌دهند.

یکی از برنامه‌های متفاوت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با استان کرمانشاه و یا شهرهای کشور رژه موتوری است اما نه با خودروهای معمولی بلکه با تراکتور، تعدادی از روستائیان صحنه خود را با تراکتور به راهپیمایی رسانده‌اند و با بوق‌های متوالی پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

زنان شهرستان صحنه هم همگام با سایر افراد خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب حاضر شده‌اند و تعدادی نیز کالسکه همراه دارند که کودکان خردسال را به همراه خود آورده‌اند که نشان از حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از