چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-25 23:32 - شماره خبر : 8991 0
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس مطرح کرد:

حضور گسترده جامعه پزشکی در مرز خسروی

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در مرز خسروی تعداد زیادی از اعضای جامعه پزشکی از اقصی نقاط کشور حضور پیدا کرده و در حال خدمت به زائران امام حسین (ع) هستند.

حسین‌علی شهریاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: خوشبختانه ارائه خدماتی خوبی را در حوزه بهداشت و درمان در استان کرمانشاه و به تبع در نقطه صفر مرزی در پایانه مرز خسروی شاهد هستیم و همکاران اورژانس به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت هستند. 

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز توفیقی حاصل شد که از مرزهای غربی کشور بازدید داشته باشیم، اولین بازدید ما از منطقه مرزی مهران انجام شد که در آنجا گروه‌های پزشکی و همه ارگان‌های وزارت بهداشت و درمان، اورژانس کشور، تأمین اجتماعی و هلال‌احمر حضور داشتند که توانستیم از نزدیک فعالیت آن‌ها را رصد کنیم. 

شهریاری اذعان کرد: امیدوار هستیم که امسال نسبت به سال گذشته با مشکلات کم‌تری در ارائه خدمات مواجه شویم و مردم با آرامش خاطر این ایام را پشت سر بگذارند. 

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز عصر نیز عازم خسروی شدیم که توانستیم بازدیدی از بیمارستان سیار سپاه، مرکز جامع سلامت و مرکز ثارالله داشته باشیم که خوشبختانه فضای بسیار مناسب و امکانات بسیار خوب نیز در مرز خسروی شاهد هستیم که با بررسی تعداد پرسنل، پزشکان و امکانات می‌توان گفت خدمات قابل توجهی در مرز خسروی ارائه می‌شود. 

وی در ادامه افزود: در مرزهای مهران و خسروی تعداد زیادی از اعضای جامعه پزشکی از اقصی نقاط کشور حضور پیدا کرده و در حال خدمت به زائران امام حسین (ع) هستند و این توفیق بسیار ارزشمندی است که انسان بتواند خدمت‌گذار زائر امام حسین (ع) باشد. 

شهریاری خاطرنشان کرد: امسال هم‌چون سال‌های گذشته به خاطر مواد غذایی که مشکل دارند، نگرانی وجود دارد که اگر زائران عزیز استفاده کنند دچار بیماری گوارشی یا مسمومیت شوند علاوه بر آن امسال نگرانی بیماری تب دنگی نیز به این موضوع اضافه شده است که همکاران حوزه درمان کیت‌های لازم و امکانات مخصوص برای تشخیص و درمان به موقع این بیماری را فراهم کرده‌اند. 

شهریاری در پایان گفت: با توجه به اینکه دمای هوا گرم‌تر از سال گذشته است، احتمالاً زائران دچار گرمازدگی شوند بنابراین برای این موضوع نیز تمهیدات لازم اندیشیده و با ایجاد اتاق‌های سرد و تأمین سرم به مقدار کافی، پیش‌بینی می‌شود که در این زمینه مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4kozb
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار