حالت تاریک
رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

حضور ۱۰۰ تیم پلیس راه کرمانشاه در تعطیلات

حضور ۱۰۰ تیم پلیس راه کرمانشاه در تعطیلات

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و انجام سفرهای درون استانی از حضور ۱۰۰ تیم پلیس راه کرمانشاه در این تعطیلات خبر داد.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و بارش باران در سطح استان کرمانشاه جاده‌های کرمانشاه لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری را داشته باشند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه تعطیلات عید سعید فطر را در پایان هفته جاری در پیش داریم تمام نیروهای پلیس راه در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند و وضعیت آب و هوایی نیز قطعا در نحوه سفرها تأثیرگذار است.

زارع تصریح کرد: در راستای مدیریت سفرها حداقل ۱۰۰ تیم محسوس در جاده‌های استان کرمانشاه برای سفرهای تعطیلات عید سعید فطر پای کار خواهند بود و ۱۰۰ دوربین کنترل سرعت نیز به‌کار گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور خواهند داشت اما تعداد نیروهای مستقر در محورهای پرتردد مانند روانسر، اورامانات، اسلام‌آبادغرب، کوزران و... بیشتر خواهد بود.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشتر سفرهای صورت گرفته در تعطیلات عید سعید فطر دورن استانی باشد و مردم استان برای بازدید و سفر به مناطق مختلف اقدام کنند.

زارع عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، پرهیز از عجله و شتاب، توجه به لغزندگی جاده‌ها و به ویژه استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان را مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر استفاده از کمربند ایمنی اضافه کرد: متاسفانه در تصادفات جرحی مشاهده می‌شود که سرنشینان خودرو به دلیل عدم بستن کمربند ایمنی دچار آسیب‌های بسیار جدی شده‌اند اما فردی که از کمربند ایمنی استفاده کرده آسیب کمتری را دیده است.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: افرادی که قصد مسافرت در تعطیلات عید سعید فطر دارند حتما پیش از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها ارتباط برقرار کرده و از وضعیت جاده‌ها اطلاعات کسب کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از