حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور مطرح کرد:

خودکفاشدن در تأمین نیازهای اساسی از دستاوردهای‌انقلاب

خودکفاشدن در تأمین نیازهای اساسی از دستاوردهای‌انقلاب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی افق‌های تاریخ را روشن ساخت، گفت: خودکفا شدن در تأمین نیازهای اساسی یکی از دستاوردهای انقلاب است.

 

عزیزاله رحمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: داشتن رتبه اول کشت زعفران در دنیا و تأمین 95 درصد اقلام دارویی را ثمره تکیه به توان داخلی و تحقق شعار «ما می‌توانیم» عنوان کرد و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی افق‌های تاریخ را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و قدرت را با هدایت‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام‌خمینی(ره) به جهانیان نشان داد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور افزود: در پيش از انقلاب در زمینه محصولات کشاورزی و نیاز تهیه اقلام دارویی حرفی برای گفتن نداشتیم و برای تهیه نیازهای کوچک و بزرگمان به بیگانگان وابسته بودیم اما بعد از انقلاب به برکت خون شهدا در بسیاری از حوزه‌ها از جمله کشاورزی و تولید گندم و دیگر نیازها خود کفا شده‌ایم و حتی صادر کننده هستیم.

 

وی حفظ این انقلاب را مهمترین وظیفه مردم و مسئولان عنوان کرد و ابراز داشت: تزریق نگاه امیدوارکننده برای حل مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی از وظایف دولت است و مردم باید در این خصوص مطالبه‌گری‌هایی داشته باشند.

 

 و با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری فقط انتقاد و اعتراض نیست اذعان داشت: مطالبه‌گری فقط اعتراض نیست، اگرچه در آن‌ اعتراض هم وجود دارد در اسلام هم با نهی‌ازمنکر، امربه‌معروف همراه است بنابراین مطالبه‌گری باید حتماً با ارائه راه‌حل و دادن راه‌حل‌های خوب و قابل‌قبول همراه شود و با مسائل کشور مماس شود و برای آنها راه‌حل ارائه کرد.

 

مسئولان باید مراقب اعتماد و امید مردم باشند

وی با بیان اینکه همه باید کانون تزریق امید به کشور باشند و مسئولان نیز باید جواب‌گوی مطالبات مردم در حوزه معیشت و اقتصاد موثر و مفید باشند تصریح کرد: همه مسئولان باید مراقب اعتماد و امید مردم باشند زیرا امید به آینده بدون برخورداری جامعه از اعتماد عمومی امکان تحقق ندارد.

 

رحمتی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه و اجزای حاکمیت اعتماد به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران، اعتماد به سیاست‌گذاران و سیاست‌مداران، اعتماد به قانون‌گذاران، اعتماد به مجریان و ناظران باشد امید به آینده در مردم تقویت می‌شود بنابراین توجه به اعتماد عمومی در عرصه حکمرانی یکی از مؤلفه‌های اجتناب‌ناپذیر امیدآفرینی است.

 

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان کنگاور عنوان کرد: برای رسیدن به شکل‌گیری جریان موفق امید آفرینی در کشور باید به هر دو موضوع اقدام و عمل مسئولان و کارگزاران و باز نمایی رسانه‌ای توجه لازم داشت.

 

وی افزود: دولت تدبیر و امید باید در صف مقدم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و در این مقطع زمانی ضروری است بین مردم و مسئولان اتحاد، هم‌افزایی، همدلی، درک عمومی و تفاهم وجود داشته باشد.

 

وی انتخابات پیش‌رو را نقطه عطفی در بهبود وضعیت اقتصادی و پیشرفت در همه جوانب دانست و اذعان داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم باید کسانی را انتخاب کنند که نسبت به نظام و مردم دلسوز و مسئوليت‌پذیر باشند.

 

رحمتی اظهار داشت: اگر مردم در انتخابات مشارکت قوی، آگاهانه و حداکثری داشته باشند چشم طمع دشمنان از این نظام دورشده و کشور نیز روز به روز در همه عرصه‌ها پیشرفته‌تر خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور از همه دانشجویان و اساتید و دانشگاهیان خواست با مشارکت فعالانه در گفتگوها و مباحث عقلانی پیرامون مسائل انتخابات پیش روی کشور و آگاهی بخشی انتخاباتی مسئولیت‌های اجتماعی و مدنی خود را به بهترین نحو انجام دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از