حالت تاریک
پای لنگ نظارت دستگاه‌های متولی؛

داستان تکراری کرایه‌های اضافی تاکسی‌رانان در کرمانشاه

داستان تکراری کرایه‌های اضافی تاکسی‌رانان در کرمانشاه

چالش اضافه دریافت کرایه توسط برخی از رانندگان تاکسی قصه تکراری هرساله پس از تعطیلات نوروز است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ همانند سال‌های قبل، امسال هم بازار اضافه دریافت کرایه‌های تاکسی در کرمانشاه داغ است و به موضوعی مبهم برای شهروندان تبدیل شده است.

اگرچه در واپسین روزهای سال نرخ کرایه‌ها افزایش یافت اما برخی از رانندگان پیش از تصویب و اعلام نرخ جدید، خودسرانه به افزایش نرخ کرایه‌ها اقدام کرده‌اند و همین امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

با توجه به تماس‌های تعدادی از مخاطبان مرصادنیوز درباره افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی از رانندگان بر آن شدیم که موضوع را از رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری کرمانشاه پیگیری کنیم؛

هرگونه افزایش کرایه تاکسی ممنوع است

رضا دوستی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: تاکنون بخشنامه‌ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری کرمانشاه افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته مقرر شد به نرخ کرایه همه مسیرها مبلغ یک هزار تومان اضافه شود.

وی گفت: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در کرمانشاه، هرگونه افزایش کرایه ممنوع است و سازمان حمل و نقل مکلف بوده تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

دوستی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۲۴۶۵۶۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵

 ارتباط بگیرند و موارد تخلف را گزارش دهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اگرچه شاید مبالغ اضافه دریافت کرایه‌ها هم چندان بالا نباشد اما همین موضوع موجب بحث میان راننده و مسافر و همچنین نارضایتی شهروندان می‌شود که امیدواریم دستگاه‌های متولی بیشتر به نظارت بپردازند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از