حالت تاریک
با صدور پیامی؛

دعوت عالم اهل سنت برای حمایت از جلیلی

دعوت عالم اهل سنت برای حمایت از جلیلی

سید علاءالدین حیدری؛ فعال مدنی کرد اهل سنت از سعید جلیلی حمایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ جامعه معزز اهل سنت ایران اسلامی، عزیزانِ همدل، برادران و خواهران گرامی‌ام، انتخابات دریچه‌ای به‌سوی ساختن آینده است. 

آینده با انتخاب امروز ما ساخته می‌شود، لذا حضور و نوع انتخاب ما در تعیین سرنوشت توسعه کشور و تحقق مطالبات ما مهم و تعیین کننده است. 

جامعه اهل سنت نه یک اقلیت بلکه یک قطعه مهم از پازل زیبای ایران است، اهل سنت با تقدیم ۱۳ هزار شهید سرافراز به این سرزمین، نقشی به سزا و مهم را در دوام و قوام ایران اسلامی داشته است. 

هر حماسه این سرزمین، ردی از همدلی و جانفشانی ایرانیان اهل سنت را با خود دارد. 

برادران و خواهران عزیزم، ما شهروندان یک رنگ ایران زمین همیشه خیرخواه و مصلحت اندیشان کشور و انقلاب بوده‌ایم. 

همراهان صادقِ امام و رهبری که در کنار سایر اقوام و مذاهب ایران اسلامی برای ایران ایثارگران واقعی بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم. 

عزیزانم، امروز در عرصه یک انتخاب مهم هستیم، دو نامزد محترم در میدان انتخابات خود را به مردم عرضه کرده‌اند. 

یکی با برنامه، یکی بدون برنامه، یکی حقوق اقوام و مذاهب را ابزار جمع‌آوری رأی کرده است، یکی هم حقوق ما را نه یک ابزار بلکه یک حق مسلم می‌داند. 

یکی مدام از اهل سنت، کرد، بلوچ، ترکمن، لر، عرب و… حرف می‌زند و می‌خواهد با احساسات ما برای خود رای جمع کند، یکی دیگر بدون عوام فریبی حقوق ما را محترم و برابر دیگر شهروندان می‌داند. 

یکی مدام از اقوام مختلف سخن می‌راند، ولی حتی یک‌بار هم لباس کردی یا لری یا بلوچی یا ترکمنی بر تن نکرده است اما یکی دیگر با افتخار لباس اقوام ایرانی را می‌پوشد و هیچ ابایی هم ندارد. 

یکی اصالت کردی دارد ولی آن را وسیله کاسبی رأی نمی‌کند اما یکی دیگر با چند جمله کردی صحبت کردن می‌خواهد بگوید من ناجی غریق شما هستم. 

ای عزیزان دل، امروز تعدادی در ستاد دکتر پزشکیان جمع شده‌اند که می‌خواهند با دست شما پاکدلان مار بگیرند، اینها با رأی اهل سنت کاسبی می‌کنند، اینها اهل سنت، کرد، بلوچ، لر، لک، عرب، ترکمن و… را تا غروب جمعه می‌خواهند از صبح شنبه ما و شما را نمی‌شناسند. 

یاوران حقیقت، اصلاح‌طلبان خودشان ۴۰ تا ۴۵ سال گذشته را مسئولیت‌های کلان و میانی داشته‌اند، خود آن‌ها همه کاره دولت‌های گذشته بوده‌اند. 

این آقایانی که حالا مدافع حقوق اهل سنت شده‌اند، در دوره دولتمردی و مجلس داری خودشان اهل سنت را عددی قابل احتساب نمی‌دیدند. 

همین جناح حامی آقای پزشکیان سال‌ها رای اهل سنت را خروار خروار با شعار خریدند و در بهایش گفتند نمی‌شود، نمی‌گذارند، نمی‌توانیم. 

همدلان راستینم، ما مفتخریم که در رأس نظام جمهوری اسلامی رهبری داریم که یک اهل سنت را فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی می‌کند و با اقتدار همراه و پشتیبان وحدت است. 

اما اصلاح‌طلبان برای انتصاب یک مدیر کل می‌گفتند نمی‌گذارند، اینها نخبگان ما را حواله ناکجاآباد می‌کردند چون خودشان نمی‌خواستند.   

همه ارکان نظام با حقوق اهل سنت همراه هستند و با ما هیچ مشکلی ندارند، این سارقان رای اهل سنت (اصلاح‌طلبان) بودند که نیروهای ما را بعد از انتخابات دنبال نخود سیاه می‌فرستادند. 

حامیان فعلی آقای پزشکیان، همان روسای جمهور، وزرا، استانداران، نمایندگان و… گذشته هستند که روزگاری نه چندان دور همین بازی را با حقوق اهل سنت کردند و بردند و هیچ دستاوردی هم برای ما نداشتند. 

برادران و خواهران ارجمندم، بازی بترسید بترسید اصلاح‌طلبان یک ترفند انتخاباتی برای دور کردن شما عزیزان از دکتر جلیلی است. 

اینها از اینکه دکتر جلیلی رئیس‌جمهور بشود می‌ترسند، چونکه دکان آن‌ها تعطیل می‌شود، اینها می‌ترسند که دکتر جلیلی با رای چشمگیر اهل سنت رئیس‌جمهور بشود و شعارهای آن‌ها بی‌رونق شوند. 

اینها می‌دانند که دکتر جلیلی به تأسی از مقام معظم رهبری «مدظله العالی» برای حقوق اهل سنت اقدامات مهمی انجام دهد و آن‌ها شرمنده گذشته بشوند. 

ما به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که قوی، با نفوذ و همراه رهبری باشد تا بتواند دغدغه نخبگان ما را رفع کند. 

نه اینکه رئیس‌جمهوری باشد که نتواند کابینه خودش را هم توجیه کند، عزیزان، ستاد دکتر پزشکیان روی فریب شما سرمایه‌گذاری کرده است، از روشنگری ما واهمه دارند. 

آن‌ها ما را نه شریک دولت خود بلکه پلکانی برای صعود خود می‌دانند، اینها روی شعارزدگی ما حساب باز کرده‌اند. 

اینها ما را وسیله کسب قدرت خود کرده‌اند، معتقدم اگر می‌خواهیم مسیر مطالبه‌گری را موفق بپیمائیم آن را باید با #دکتر_جلیلی پیمود. 

سید علاءالدین حیدری 
فعال مدنی کرد اهل سنت

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از