حالت تاریک
امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب:

حمل و نقل به امنیت ملی منجر می‌شود

حمل و نقل به امنیت ملی منجر می‌شود

امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب گفت: حمل و نقل نقشی بی‌بدیل در رفاه عمومی داشته و می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات امروز منطقه باشد و از همه مهمتر اینکه به افزایش امنیت ملی منجر شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی صبح امروز چهارشنبه در دیدار با مسئولان و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، یادآور تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و فعالیت شبانه‌روزی همه کسانی است که برای عمران، آبادانی، توسعه اقتصادی و امنیت جاده‌ای کشور زحمات بسیاری متحمل می‌شوند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: راهداران نقش اصلی را در نگهداری جاده‌ها به‌عنوان سرمایه ملی ایفا می‌کنند و شبانه‌روز در تلاش هستند تا این شبکه مدام باز باشد و فعالیت‌های حمل و نقل در راستای توسعه اقتصادی کشور صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از آن جهت که سرپل‌ذهاب با کشور عراق مرز مشترک دارد، حمل و نقل، رکن اساسی توسعه در منطقه به‌شمار می‌رود و البته نقشی بی‌بدیل در توسعه تجاری، مناسبات و مراودات بین‌المللی و رفاه عمومی داشته و می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات امروز منطقه باشد و از همه مهمتر اینکه به افزایش امنیت ملی منجر شود.


در حوزه راهداری در سطح شهرستان سرپل‌ذهاب تا سال ۵۷ هیچ بزرگراهی وجود نداشت، امروزه  ۲۲ کیلومتر، راه فرعی ۲۴ کیلومتر و اکنون بزرگراه ۲۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۴ کیلومتر راه فرعی و ۲۹۴ کیلومتر راه روستایی دارد که ۲۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده است و مابقی آن نیز در دست اقدام است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از