حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

شهدا مصداق بارز ولایت‌مداری، بصیرت و زمان‌شناسی هستند

شهدا مصداق بارز ولایت‌مداری، بصیرت و زمان‌شناسی هستند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شهدا مصداق بارز ولایت‌مداری، بصیرت و زمان‌شناسی هستند و ما باید امروز ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم و شهدا را در این مسیر الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به مناسبت دهه مبارک فجر فرماندار سرپل‌ذهاب با حضور در منزل شهیدان «ابراهیم رضایی» و «محمد صیدی» ضمن دیدار با خانواده‌های معظم این دو شهید، آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی خود قرار دادند.

صدرالله بابلی اظهار داشت: شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و با ایثار و فداکاری و اهدای جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: شهدا مصداق بارز ولایت‌مداری، بصیرت و زمان‌شناسی هستند و ما باید امروز ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم و شهدا را در این مسیر الگوی خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: لبیک به ندای امام و رهبری و حضور در میدان و دفاع از انقلاب در زمانی که لازم بود از خصیصه‌های مهم شهدا بود و این ویژگی باید امروز سرلوحه کار یکایک مردم قرار گیرد.

نماینده عالی‌دولت در شهرستان بیان داشت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند مهم‌ترین میدان پیش‌روی ملت ایران است که باید با تأسی از شهدا با لبیک به ندای رهبر انقلاب در این میادین مهم انقلاب حضوری گسترده یافته و خار چشم دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب شوند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح‌تقدیر از خانواده معظم شهیدان «ابراهیم رضایی» و «محمد صیدی» تقدیر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از