حالت تاریک
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

راهبرد نخست سپاه حفظ امنیت منطقه است

راهبرد نخست سپاه حفظ امنیت منطقه است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار و راهبرد اول سپاه حفظ و ایجاد امنیت در منطقه است، گفت: اقتدار سپاه در تقابل با جنایات رژیم صهیونیستی موجب افتخار و سربلندی برای همه ملت‌های آزاده جهان شد.

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی نظامی که صلح و امنیت را برای کشور و منطقه ایجاد کرده است شناخته می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه همان نیرویی است که با داعش مبارزه کرد و آن را در کشورهای عراق و سوریه شکست داد و به بسیاری از ملت‌های مظلوم منطقه همچون افغانستان و یمن کمک کرد. 

وی با بیان اینکه شعار و راهبرد اول سپاه حفظ و ایجاد امنیت در منطقه است، گفت: اقتدار سپاه در تقابل و پاسخگویی به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی موجب افتخار و سربلندی برای ملت ایران و تمام ملت‌های آزاده جهان شد. 

رشیدی خاطرنشان کرد: این پاسخ قاطع سپاه عزیز و مقتدر پاسداران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در پیشگاه جهانیان شکست.

وی گفت: هدف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ و حراست از انقلاب است و همان‌طور که امام خمینی(ره) می‌فرمایند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» لذا دستاوردهای این نهاد برگرفته از رسالت پاسداری است که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از