حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی پویش همدلی برای کمک به مردم سیستان‌وبلوچستان

راه‌اندازی پویش همدلی برای کمک به مردم سیستان‌وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه از راه‌اندازی پویش همدلی برای کمک به مردم سیستان‌وبلوچستان خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طی روزهای گذشته متاسفانه وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان سبب بروز خسارات به مردم شریف این خطه از کشورمان شد که سریعا نیروهای جمعیت هلال‌احمر برای امدادرسانی وارد عمل شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: با توجه به وسعت سیل و خسارات وارده نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان به همراه نیروهای پشتیبان استان‌های معین وارد عرصه خدمت‌رسانی شدند. 

محمدی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر همواره یکی از نیروهایی است که در هنگام بروز حوادث و رخدادهای طبیعی در صحنه حاضر می‌شود، تصریح کرد: در این راستا جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه نیز آمادگی خود را برای حضور در صحنه امدادرسانی اعلام کرده اما با توجه به حضور استان‌های معین هنوز اعلام نیاز برای حضور سایر استان‌ها صورت نگرفته است. 

وی ادامه داد: شماره حساب، شماره کارت، شماره شبا و کد دستوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر برای امدادرسانی به مناطق آسیب دیده از سیل استان سیستان و بلوچستان اعلام شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان پویش همدلی و مهربانی شکل گرفته که مردم می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و کد دستوری #۱*۱۱۲* کمک‌های خود را واریز کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از