حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب:

رسانه‌ها بهترین ابزار مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

رسانه‌ها بهترین ابزار مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: رسانه‌ها، بهترین راه و ابزار برای تبیین اقدامات انجام شده و امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مردم همواره با پشتیبانی و حضور در صحنه، نقش خود را ایفا می‌کنند و ما نیز وظیفه داریم تا با تبیین اقدامات انجام شده این حضور در صحنه را تقویت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره جهاد تبیین را گوشزد کردند و البته تبیین فقط بیان اقدامات نیست بلکه شنیدن مشکلات و انعکاس آن نیز یکی از راه‌های جهاد تبیین است که رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در این مسیر نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای یکی از مولفه‌های مهم در سطح جهانی است، همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام توان و ظرفیت را به‌کار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه این امر یکی از عوامل مهم برای مشارکت حداکثری مردم است، افزود: مشارکت و حضور حداکثری مردم تعهد ما را بیشتر خواهد کرد و این تعهد چیزی جز خدمت بهتر و بیشتر به مردم نیست.

وی با ابراز تأسف از حادثه تروریستی کرمان، خاطرنشان کرد: این حادثه نشان داد که دشمن همچنان در تلاش است تا موجبات نگرانی مردم و برهم زدن آرامش عمومی را فراهم کند.

تمری در پایان گفت: هدف اصلی و محوری دولت در برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مشارکت بالا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از