پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-03 09:40 - شماره خبر : 9239 0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه مطرح کرد:

رضایت‌مندی زوار از پایداری آب در خسروی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: امسال با توجه به اینکه خدمات تأمین آب پایدار در نقطه صفر مرزی به زوار ارائه شده رضایت‌مندی بسیار بالایی را در این مرز داشتیم.

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد زوار از مرز استان کرمانشاه عبور می‌کنند، خدمات‌رسانی فراوانی صورت گرفته است. 

وی افزود: خدمات ویژه‌ای توسط آب و فاضلاب در شهرستان قصرشیرین و در نقطه صفر مرزی و پایانه منذریه عراق ارائه می‌شود. 

داوودی خاطرنشان کرد: آب پایدار برای سرویس‌های بهداشتی، موکب‌ها و همه کاربری‌ها حتی در داخل منذریه عراق تأمین شده است. 

وی عنوان کرد: در همه مسیر پیاده‌روی اربعین  خدمات به صورت ثابت و سیار ارائه شده همچنین در حوزه فاضلاب نیز خدمات به صورت کامل صورت گرفته به گونه‌ای که امسال برای اولین بار بخشی از شبکه فاضلاب را اجرا کردیم. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تکمیل پروژه فاضلاب در دست اجرا است درصدد هستیم تا در اربعین ۱۴۰۴ خدمات کامل آب و فاضلاب به زوار ارائه شود. 

داوودی تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه خدمات تأمین آب پایدار در نقطه صفر مرزی به زوار ارائه شده رضایت‌مندی بسیار بالایی را در این مرز داشتیم. 

وی افزود: به زوار توصیه می‌کنیم برای سال‌های بعد که می‌خواهند به کربلای معلی مشرف شوند مرز خسروی را انتخاب کنند زیرا خسروی مرزی با زیرساخت‌های کامل و بدون مشکل و دارای ترددی روان است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VMajy
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار