حالت تاریک
امام جمعه اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان در انتخابات

رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان در انتخابات

امام جمعه اسلام آبادغرب با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان در انتخابات، گفت: مدیران باید زمینه مشارکت و سلامت انتخابات را فراهم کنند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری با حضور مدیران شهرستان در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.


حمیدرضا کرمی در جلسه شورای اداری با تبریک فرارسیدن روز پدر و ولادت با سعادت حضرت علی(ع) در سخنانی اظهار داشت: ایام و مناسبت‌های مهمی پیش رو داریم که باید مراسم‌های همه این مناسبت‌ها در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان برگزار شود.


فرمانداراسلام آبادغرب افزود: دهه مبارک فجر یاد‌آور انقلاب تاریخی امام(ره) و ملت ایران است و در این ایام برنامه‌های متنوعی تدوین و در شهرستان برگزار خواهد شد.


وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و بیان داشت: انتخابات اسفند مهمترین رویداد سیاسی کشور است و باید همه مردم بویژه رای اولی‌ها را برای حضور در این عرصه دعوت کنیم.

 

 کرمی ابراز امیدواری کرد: انشالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتخاباتی رقابتی، سالم و درخشان در شهرستان باحضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی در این جلسه گفت: بزرگترین نعمتی که پروردگار به ما ارزانی داشته نعمت ولایت است.


امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود: تک تک مسئولین باید مُبَلغ انقلاب اسلامی باشند و در دهه مبارک فجر باید خدمات نظام به اطلاع مردم برسد.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی موسوی به رعایت اصل بی‌طرفی مسئولین در انتخابات اشاره کرد و گفت: شایسته یک مدیر انقلابی نیست که له یا علیه کاندیدا‌ها اظهار نظر کند.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد تصریح کرد: مدیران در بحث انتخابات باید زمینه مشارکت و سلامت انتخابات را فراهم کنند.

 

 

گفتنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است در این جلسه شورای اداری کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان اسلام آبادغرب معرفی شدند.

 

انتهای خبر/

 

رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان در انتخابات
رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان در انتخابات
رعایت اصل بی‌طرفی مسئولان در انتخابات

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از